8 Reacties

11 dagen geleden

Ik heb dit ook, maar vooral omdat ik het zoooo spannend vind. Kan er slecht door slapen. Door die hoge hartslag heb ik ook telkens een heel misselijk gevoel… hopelijk wordt het weer wat normaal als de spanning is gezakt. Maar misschien hoort dit er wel bij! Ben benieuwd naar de ervaringen van andere dames

11 dagen geleden

Reactie op Floortje1102

Ik heb dit ook, maar vooral omdat ik het zoooo spannend vind. Kan er slecht ...
Ja ik heb het ook . Hele dag door misselijk en hele hoge hartslag;( helaas hoort het erbij

11 dagen geleden

Hier ook inderdaad hoge hartslag icm misselijkheid. Vind het wel naar hoor.. hoop echt dat het minder wordt.

11 dagen geleden

Dit had ik dag 2 nadat ik wist dat ik zwanger was, daarna is het weggegaan. Denk eerder doordat ik het te spannend vond..

11 dagen geleden

Bij mij loopt m’n rust hartslag de hele zwangerschap op. Normaal is die rond de 60 en einde van de zwangerschap rond de 90. Maar zo in het begin is het denk ik vooral omdat je het spannend vindt of omdat je je niet goed voelt door de misselijkheid denk ik.

11 dagen geleden

Reactie op Waterrat

Bij mij loopt m’n rust hartslag de hele zwangerschap op. Normaal is die ron ...
Mijn hartslag is 106 als ik zit 😭

11 dagen geleden

Hier voel ik vooral mijn hartslag heftiger of zo hij is niet perse verhoogd maar het voelt alsof mijn hart hard bindt in mijn borstkas… Hoort erbij dus?

11 dagen geleden

Mijn hartslag is 106 als ik zit 😭
Hangt er ook een beetje vanaf wat je hartslag in rust normaal is, maar dit lijkt me wel heel hoog. Je kan altijd de verloskundige even vragen als je je zorgen maakt?