40 Reacties

6 dagen geleden

Reactie op xlsf

Ik heb vanmiddag een echo. Ja voel me nog wel zwanger
Hou ons op de hoogte. Succes

6 dagen geleden

Nou we hebben de echo gehad. Ze kon niks zien in mijn baarmoeder, geen vruchtzakje. Ik heb bloed geprikt en morgen krijg ik hiervan de uitslag. Net nog een zwangerschapstest gedaan en die is hartstikke donker..

6 dagen geleden

Reactie op xlsf

Nou we hebben de echo gehad. Ze kon niks zien in mijn baarmoeder, geen vruc ...
Wel raar dan niks op de echo zien mogen we je test eens zien zal toch gek zijn als niks zien

6 dagen geleden

Dit is de test van zonet

6 dagen geleden

Reactie op xlsf

Dit is de test van zonet
Hoe veel weken ben je? Ze prikken bloed om te bevestigen dat je zwanger bent, bereid je er op voor dat als dit een positieve waarde is (wat je eigenlijk al weet kijkend naar de test). Houd dan rekening dat je onderzocht gaat worden door een gynaecoloog om een bbz uit te sluiten. Sterkte!

6 dagen geleden

Reactie op xlsf

Dit is de test van zonet
Heb je geen steken oid aan een kant? Is het bloeden gestopt?

6 dagen geleden

Reactie op xlsf

Dit is de test van zonet
Nou idd super positief misschien nog veel vroeger als je misschien denkt

6 dagen geleden

Heb je geen steken oid aan een kant? Is het bloeden gestopt?
Ja ik heb sinds de echo weer bloed. Niet bepaald steken aan 1 kant.

6 dagen geleden

Reactie op Jamelee

Hoe veel weken ben je? Ze prikken bloed om te bevestigen dat je zwanger be ...
Ik heb zonet gekeken en er stond 214 maar dat zegt mij zelf nog helemaal niks. Onze gynaecoloog heeft gekeken met een inwendige echo maar kon ook niks zien dat er ergens een bbz zat.

6 dagen geleden

Reactie op xlsf

Ik heb zonet gekeken en er stond 214 maar dat zegt mij zelf nog helemaal ni ...
Misschien heb je hier iets aan?

5 dagen geleden

Reactie op xlsf

Ik heb zonet gekeken en er stond 214 maar dat zegt mij zelf nog helemaal ni ...
Dit betekent dat je zwanger bent. Maar volgens mij nog relatief pril. Dus daarom zou het ook nog niet zichtbaar op de echo zijn kunnen zijn. Dit heet een ZOL. Zwangerschap Onbekende Locatie. Ga je nog een keer bloed prikken? Dan kan je zien wat de oploop of afloop is. Het zou elke 2 a 3 dagen moeten verdubbelen. Heb je zelf enig idee hoe lang je zwanger bent? Ik heb ook zoiets gehad, ik ben toen uiteindelijk geopereerd aan verdenking bbz. Maar het zat toch in de baarmoeder maar is uiteindelijk een miskraam geworden. Bij mij werd de zwangerschapsring zichtbaar toen m’n hcg net over de 1000 zat. Mijn advies: prik overmorgen nog een keer. Waarschijnlijk zal je ook snel nog een echo krijgen.

5 dagen geleden

Reactie op Jamelee

Dit betekent dat je zwanger bent. Maar volgens mij nog relatief pril. Dus d ...
Jaa ik word vanmiddag gebeld door de gynaecoloog met de uitslag van die bloedtest en hoe nu verder. Ik ben bijna 7 weken maar vertrouw er niet meer op dat het goed zit helaas.

5 dagen geleden

Zolang er geen stolsels bij zitten zou je ook kunnen denken aan een pseudomenstruatie. Gebeurd niet veel, maar vaker als we denken. Lijkt mij wel heftig hoor😲 vooral de onzekerheid! Hoe is het nu?

5 dagen geleden

Reactie op Minie0303

Zolang er geen stolsels bij zitten zou je ook kunnen denken aan een pseudom ...
Ik bloed nog steeds, zitten verder geen stolsels bij en ook geen pijn. Ik dacht laat ik eens een wekenindicator van clearblue doen en die zegt 2-3 weken

5 dagen geleden

Reactie op xlsf

Ik bloed nog steeds, zitten verder geen stolsels bij en ook geen pijn. Ik d ...
De test zegt niks helaas, stel je hebt een miskraam dan zit er nog steeds hcg in je lichaam dus dat duurt even voordat het eruit is. Als je twijfelt verloskundige bellen voor een echo. Testen heeft geen zin dan

5 dagen geleden

Reactie op xlsf

Ik bloed nog steeds, zitten verder geen stolsels bij en ook geen pijn. Ik d ...
Als je 7 week bent zou die sws al 3+ moeten aangeven dat gaf due bij mij al met 4+6 aan dus idd kan misschien miskraam kunnen zijn hoop niet voor je maar die test zeg waarschijnlijk al genoeg .... zal voor je duimen dat goed afloopt

5 dagen geleden

De gynaecoloog heeft gebeld. Het is waarschijnlijk geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Waarschijnlijk een vroege miskraam. Ik heb gevraagd om een bloedtest dus ik moet donderdag bloedprikken en vrijdag de uitslag. Volgende week dinsdag een echo om te zien of de baarmoeder leeg is 😔

5 dagen geleden

Reactie op xlsf

De gynaecoloog heeft gebeld. Het is waarschijnlijk geen buitenbaarmoederlij ...
Ah nee sterkte😢🙏🏽

5 dagen geleden

Reactie op xlsf

De gynaecoloog heeft gebeld. Het is waarschijnlijk geen buitenbaarmoederlij ...
Ah nee! Wat klote! Veel stekte🦋

5 dagen geleden

Vanmiddag ging ik na de wc toe, ineens bloed bij het afvegen. Nog meer vrouwen hier last van ?