166 Reacties

17 dagen geleden

Ja, ik vind die symptomen ook fijn hoor! Vanmorgen ineens een klodder afscheiding vermengd met bruin bloed. Pff. Afgelopen zaterdag ook al een klein beetje gehad. Toen wat minder dan vandaag, maar het is nu ook alweer weg. Nog steeds zere borsten enz, dus zal wel goed zijn, maar toch erg vervelend. Ik wordt niet perse vroeger wakker, heb veel slaap nodig.🙈

17 dagen geleden

Reactie op Eva0892

Ai, pittig dagje dus! Ik geloof dag ik vandaag zo’n dag tegemoet ga😅 kon n ...
Ik heb vooral dat ik dan rond 2 wakker wordt en dan gewoon niet meer in slaap kom 😣

17 dagen geleden

-edit mod Eliza- reactie weggehaald, appgroepen zijn niet toegestaan

17 dagen geleden

Reactie op Pippi.Kakelbont

Ja, ik vind die symptomen ook fijn hoor! Vanmorgen ineens een klodder afsch ...
Ah wat spannend van dat af en toe (oud) bloed. Gelukkig is wel oud, dan zal het inderdaad meevallen icm aanhoudende kwaaltjes! Veel slaap herken ik! Vooral vroeg slapen en vroeg wakker

17 dagen geleden

Reactie op IssssB

Ik heb vooral dat ik dan rond 2 wakker wordt en dan gewoon niet meer in sla ...
Ja dat! Dan is de slaap opeens verdwenen, klaar voor de dag😂

17 dagen geleden

Ja, ik vind die symptomen ook fijn hoor! Vanmorgen ineens een klodder afsch ...
Jeetje daar word je wel onzeker van of niet? Al eens met de vk gebeld? Ik heb ondertussen iets wat mij erg doet denken aan bekkenpijn. Niet eens per se pijn maar wel vervelend. Zeurderig, beurs gevoel. Niet constant, net na werkdag met lopen. Vind het wel wat troostend eigenlijk, dat het zo'n bekend gevoel is van zwangerschap van mijn dochter.

17 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Jeetje daar word je wel onzeker van of niet? Al eens met de vk gebeld? Ik ...
Jaa beetje, maar het is echt bruin en het zet niet door dus tsja.. VK niet gebeld, wacht het af. Zolang het niet doorzet en ik me nog zwanger voel, zal t wel goed zijn. Vanmiddag nog een knaller van een test gehad! Morgen vijf weken en op een echo is de kans toch klein dat ze echt wat kunnen zien! Ook nog gewoon last van zere borsten en bandenpijn. Vertrouwen. 🙏🙏🙏

17 dagen geleden

Jaa beetje, maar het is echt bruin en het zet niet door dus tsja.. VK niet ...
Fijn dat je zoveel vertrouwen hebt! En idd weer een mooie test 🥳. Ik heb met mezelf afgesproken even een paar dagen niet te testen. Eens zien of ik dat volhoud. Ik wil zondag denk ik wel weer een digitale clearblue doen,die zou zeker 3+ moeten zijn dan.

17 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Fijn dat je zoveel vertrouwen hebt! En idd weer een mooie test 🥳. Ik heb m ...
Nouja, ben wel onzeker/angstig, maar kan er niks aan veranderen. Ja het testen had ik ook losgelaten… Tot vandaag dus! Hopelijk heb je zondag een mooie test!

16 dagen geleden

Hi, Het is niet toegestaan om op dit forum groepsapps of Facebookgroepen aan te maken en te delen. Ook is het niet toegestaan om privégegevens te delen. Wij hebben hier in het verleden vervelende ervaringen mee gehad, zoals oplichting en stalking. Ik zal daarom wat reacties aanpassen. Liefs, Eliza

14 dagen geleden

Nouja, ben wel onzeker/angstig, maar kan er niks aan veranderen. Ja het te ...
Pfff, klopt dus niet. Weer stress hier. Ik zou 5w4d moeten zijn. Wat kan ik doen, bij de huisarts bloed laten trekken oid? Had zo gehoopt dat het dit keer goed zou gaan. En hoop dat nog. Was wel een heel lichtgekleurd plasje. Voel de neiging nog zo'n test te kopen en morgen nog eens te proberen 🙈.

14 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Pfff, klopt dus niet. Weer stress hier. Ik zou 5w4d moeten zijn. Wat kan ik ...
Dit klopt hoor! Je moet er nog twee weken bij optellen. De eerste twee weken rekent de CB test niet mee! Echt, helemaal goed deze test met 5+4!

14 dagen geleden

Dit klopt hoor! Je moet er nog twee weken bij optellen. De eerste twee weke ...
Maar dan zou ik tussen de 4 en 5 weken moeten zijn en ik zit al een stuk over de 5 heen! 🙈 Ik doe woensdag ofzo wel nog een digitest, misschien gewoon te waterige urine. Drink altijd heel veel water, ook vlak voor bedtijd. Zal ik dinsdagavond mee opletten 🫣

14 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Maar dan zou ik tussen de 4 en 5 weken moeten zijn en ik zit al een stuk ov ...
Ja dat kan je proberen! 🤞 Heb vertrouwen, het is een hele mooie test! Ik drink vanavond ook wat minder, moest er gister voor het slapen drie keer uit in een uur tijd om te plassen. Pfff.

14 dagen geleden

Lieve allemaal wat een positieve en sterke mama’s in deze kletsgroep! Ik ben fleur en iets meer dan 5 weken zwanger ik ben op 10-7 uitgerekend. 3 maanden geleden helaas een vroege miskraam gehad maar zo blij dat ons wondertje weer in mijn buik groeit. 18-11 heb ik de eerste echo, super spannend! Ik kan niet wachten! Voor mij voelt de eerste week in ieder geval al totaal anders dan de vorige keer, hopen dat dat een goed teken is.

13 dagen geleden

Reactie op Eva0892

Ja dat! Dan is de slaap opeens verdwenen, klaar voor de dag😂
Ik heb inderdaad hetzelfde 😂 lig deze nacht ook al vanaf 3 uur wakker. Niet in slaap te komen na het plassen.

13 dagen geleden

Hi! Ik ben afgelopen zaterdag naar de sauna geweest. De volgende ochtend kwam ik erachter dat ik zwanger ben. Ik lees overal dat de sauna niet goed is in de eerste trimester. Moet ik mij nu zorgen maken…?

12 dagen geleden

Ja dat kan je proberen! 🤞 Heb vertrouwen, het is een hele mooie test! Ik d ...
Haha lekker dan! Ik moet ook veel plassen, maar 's nachts alleen als mijn dochter mij wakker maakt omdat ze moet plassen gelukkig. Nou ik ben weer wat geruster hoor, ik ga niet meer testen nu.

Reactie op Elodya

Testen jullie wel of niet door? Mijn streepje was nog best licht en weet ni ...
Ik heb wel doorgetest. Maandag vorige week positieve lichte test en erna om de paar dagen getest. Nu gister een week later de laatste test gedaan en die is echt heel positief en stond er na een seconde al. Dus nu ga ik toch geduldig wachten tot 29e voor mijn 1e echo.. maar de oploop van de testen is wel leuk om te zien! Ik zou nu 4+5 zijn

12 dagen geleden

Mijn streepjes zijn nog steeds heel licht. Die van vandaag zag ik bijna niet. Hen gister een bloedtest gedaan. Ben benieuwd naar de uitslag