15 Reacties

één dag geleden

Ik heb dit ook! Ik zweet normaal echt enorm snel biven mijn mond en op mijn neus ook in de winter als ik bezig ben. Vorige week terug gekomen van vakantie daar was het 30 graden normaal bij 30 graden zweet ik continu ben al eerder op diezelfde plek geweest toen gewoon straaltjes zweet langs mn hoofd. Nu NIKS!! Ik had het heerlijk terwijl mijn vriend nu het zweet overal had lopen😂 thuis nu ook frisser ik slaap nooit met pyjama nu wel zelfs met een kruik. Dus voor mij zeker herkenbaar! (7weken ongeveer)

één dag geleden

Ik heb deze kruik gekocht zo’n fijn ding https://www.bol.com/nl/nl/p/babily-elektrische-kruik-zacht-flanel-oplaadbare-warmwaterkruik-baby-kruik-warmtekruik-met-bijpassende-hoes-ideaal-bij-menstruatieklachten/9300000165387773/?Referrer=ADVNLGOO002049-G-137948318109-S-2297203988548-9300000165387773&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmNz4OdhK55HQqlsG9cgEdPg4&gclid=EAIaIQobChMI79CDsObwiQMV5q-DBx0JLgPJEAQYAyABEgJ3NPD_BwE

één dag geleden

Ik heb het ook zo koud!! Slaap met twee dekens en kleren aan met een warmte matje 🤣

één dag geleden

Ik heb deze kruik gekocht zo’n fijn ding https://www.bol.com/nl/nl/p/babily ...
Dat is een goede! Heb er nog ergens een liggen.

één dag geleden

Ik heb de hele dag door koude rillingen 🥶 voornamelijk mijn rug. Heb nu een elektrische rugwaartse besteld en het is fantastisch. https://www.bol.com/nl/nl/p/nedis-verwarmingskussen-buik-en-rug-6-warmte-standen-oververhittingsbeveiliging-wasmachinebestendig/9200000102613445/?Referrer=ADVNLGOO002028-G-141027040545-S-2374339369147-9200000102613445&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmOwlRQZqnihS1Uwg0fAt6ZNc&gclid=EAIaIQobChMI2_6X1OrwiQMVW4yDBx3Xnz0uEAQYAyABEgIpF_D_BwE

één dag geleden

Whahaha ja ik ben normaal het type dat op de koudste dagen een trui aan heeft buiten en het warm genoeg heeft 🤣🤣 En nu lig ik in bed met mijn zijslaap kussen een elektrische onderdeken en 2 winterdekens. Helemaal ingepakt 😅😅 en dan duurt het nog een half uur voor ik kan slapen 🤣🤣 Ik heb het echt bizar koud voor mijn doen

één dag geleden

Zo koud continu! We hebben een nieuwbouwhuis waar het dus altijd 21 graden is in de woonkamer en 19-20 op de slaapkamers, maar alsnog zit ik in een dikke fleecetrui onder een dekentje op de bank te bibberen 🙈 Kan me niet herinneren dat ik dit bij de vorige 2 zo had. Mss toch een meisjes symptoom dan? 🤪 (heb al 2 jongens, a girl can dream right)

één dag geleden

Reactie op Waterrat

Zo koud continu! We hebben een nieuwbouwhuis waar het dus altijd 21 graden ...
Whaha zo dacht ik dus ook bij mijn zoontje niet gehad maar die is in november geboren dus toen had ik aan het einde van de zwangerschap het juist heel warm 😅

één dag geleden

Reactie op Waterrat

Zo koud continu! We hebben een nieuwbouwhuis waar het dus altijd 21 graden ...
Ik heb het nu ook en bij de zwangerschap van mn zoon niet. Duimen voor een dochter 💕

één dag geleden

Dit heb ik dus ook!! Heb het echt heel koud hoe warm het ook is. Krijg het moeilijk warm en kleed me ook dik aan

één dag geleden

Ik ben ook meeeega rillerig, vooral vlak voor het eten of het naar bed gaan. Kruik en een lange warme douche helpen geweldig!

één dag geleden

Ik heb niet bij stil gestaan dat het een zwangerschap symptoom kan zijn. Ik heb het ook super koud, hoe warm ik me ook kleed 🫣 vooral mijn voeten, handen en neus voelen erg koud aan.

één dag geleden

Ik heb dit ook zooo erg! Terwijl ik het normaal al heeel snel warm heb

één dag geleden

Hier vooral koude voeten. Slaap nu in ondergoed en dikke sokken :-)

10 uur geleden

Dan is het dus een kwaaltje wat ik nog niet kende 😅 Ik heb gelijk maar een leuke nieuwe warme pyjama besteld. M'n huidige is al zo'n 10 jaar oud en zit niet meer zo los als toen 😂