19 Reacties

12 dagen geleden

Ik kwam er achter met 3week en 2 dagen bij mij was action early heb foto van je test

12 dagen geleden

Ik ben 3+4. Vind het zo spannend..

12 dagen geleden

Morgen 3 week 🥰

12 dagen geleden

Ik kwam er achter met 3 weken nadat mijn borsten al erg gevoelig waren en ik met vlagen misselijk was

12 dagen geleden

Ik ben 3+4. Vind het zo spannend..
Heel erg spannend .. ik heb vandaag de verloskundige gebeld voor een afspraak voor een vroege echo (dit ivm bijzonder miskraam in t verleden en k dat graag wil uitsluiten) heb jij al een afspraak? En hoe voel je je?

12 dagen geleden

Reactie op WilskrachtigeBij056940

Morgen 3 week 🥰
Wauw ook lekker op tijd! Hoe voel je je?

12 dagen geleden

Reactie op FO6

Heel erg spannend .. ik heb vandaag de verloskundige gebeld voor een afspra ...
Ohja ik wacht nog even tot mij NOD. In welke week heb je afspraak. Heb vorige keer ook vroege miskraam gehad met 4+3 ben daarom zo bang… was gister en eergister echt misselijk en duizelig. Vandaag minder daarom gelijk angstig ook. Hoe voel jij je?

12 dagen geleden

3+4… hier voornamelijk hoofdpijn, duizelig en hele dag trek gevoel 🙈 heb 5 december de 1e echo staan. Wilde het eigenlijk eerder ivm missed abortion eind juni maar ze vond dat niet nodig. Vind het zo rete spannend allemaal 😮‍💨

12 dagen geleden

Ik nu 4 weken maar herkenbare symptomen. Ook rommelende darmen.

12 dagen geleden

Reactie op FO6

Wauw ook lekker op tijd! Hoe voel je je?
Moe misselijk hoofdpijn rug pijn but still standing !🥰

12 dagen geleden

Ohja ik wacht nog even tot mij NOD. In welke week heb je afspraak. Heb vori ...
Naar is dat hè .. dat van mij was een molazwangerschap, maar daarna gelukkig nog een goede gehad, m’n jongste. En even een positieve gedachte; de verloskundige zei toen wel tegen mij van je hebt de rode bak getrokken die ene van die 10. Vaak is t gewoon echt heel ongelukkige pech. Dus ik ga er van uit dat t nu goed zit voor mij, maar ook voor jou 😌 Ik word nu een beetje misselijk af en toe .. of nou ja weeïg nog niet niet misselijk. En constant mega dorstig 🤷🏽‍♀️en ook van die menstruatie achtige krapjes en vaak naar de wc voor nummer 2 😬

12 dagen geleden

Reactie op 123fi

3+4… hier voornamelijk hoofdpijn, duizelig en hele dag trek gevoel 🙈 heb 5 ...
Ohhh ja .. snap dat je dat dan graag wilde! Maar op zich is dat nog steeds vroeg toch?! Ik heb ook een vroege, op 6 december ☺️

12 dagen geleden

Reactie op WilskrachtigeBij056940

Moe misselijk hoofdpijn rug pijn but still standing !🥰
Haha you go 💪🏽

12 dagen geleden

Hier op 3+5 positief! Sinds gisteren steken en weeig, vandaag idem. Spannend!!

12 dagen geleden

Reactie op FO6

Ohhh ja .. snap dat je dat dan graag wilde! Maar op zich is dat nog steeds ...
Klopt ja zou dan volgens mij 6+5 zijn is idd alsnog vroeg. Normaal is het rond de 8 weken zei ze maar vanwege recente ervaringen was het fijner voor mij om het rond dit termijn te doen. Lief dat ze wel meedenken dan

11 dagen geleden

Hier 4+3 als het goed is! Maar vooral hartkloppingen en moet genoeg eten want anders beetje trillerig. Heel vreemd hoe dit allemaal voelt. Voor jou dus ook redelijke normale dingen zo te lezen!

11 dagen geleden

Reactie op Bieriet

Hier 4+3 als het goed is! Maar vooral hartkloppingen en moet genoeg eten w ...
Oh mooi op weg al! Ik kijk ook wel uit naar het moment dat ik de vier weken ben gepasseerd, is toch weer wat meer zekerheid. Haha herkenbaar idd.. die hartkloppingen hoor ik net maar ken ik zelf nog niet .. heb je al een eerste echo staan ook?

11 dagen geleden

Reactie op FO6

Oh mooi op weg al! Ik kijk ook wel uit naar het moment dat ik de vier weken ...
Yes, maar met 7 weken dus 2-12.

11 dagen geleden

Zijn er meer die last hebben van kleine steekjes in de vagina?