14 Reacties

één maand geleden

Ik heb de hele tijd een soort menstruatiepijn ofzo, vorige zwangerschappen ook gehad!

één maand geleden

Heel herkenbaar! Heb dit ook en soms ook lichte steekjes. En last mijn onderrug! Heb mij laten vertellen dat dit allemaal heel normaal is gelukkig ☺️

één maand geleden

Ik heb inderdaad ook wat rug krampen, fijn dat jullie het herkennen! Ik kan me niet herinneren dat ik het ook had bij mijn eerste zwangerschap namelijk.

één maand geleden

Jaa ik ook had het ook voor mij nod al was net iets anders dan menstruatie krampen is nu wel een stuk minder alleen af en toe wat kleine steekjes

één maand geleden

Ik lees altijd dat het vooral krampjes zijn, maar vannacht ging ik echt door de grond van de pijn. Kan dat wel normaal zijn?

één maand geleden

Ik denk dat van alles normaal kan zijn en niet, maar dat weet je pas over een aantal weken. 🙈

één maand geleden

Ik heb sinds mijn positieve test (afgelopen donderdag) ook de hele tijd krampjes, lijkt op menstruatiepijn…

één maand geleden

Ik heb het ook.. bij elk wc bezoek ben ik blij als ik geen bloed zie pff.

één maand geleden

Reactie op MA.T

Ik denk dat van alles normaal kan zijn en niet, maar dat weet je pas over e ...
Dat is waar

één maand geleden

Hebben jullie ook last van bekkenpijn, steekjes en soms een krampje? Wordt er toch wel onzeker van!

één maand geleden

Reactie op Rowena92 $

Hebben jullie ook last van bekkenpijn, steekjes en soms een krampje? Wordt ...
Ja zeker. Is heel normaal. Vorige twee zwangerschappen ook gehad. Is je baarmoeder die aan het groeien is. Maar dat maakte mij de eerste zwangerschap heel onzeker. Bij de tweede een beetje en nu bij nummer 3 weet ik dat het erbij hoort. Maar toch omdat het zo pril is betrap ik mezelf er steeds wel op dat ik bij afvegen op de wc check of er geen bloed bij zit. De zwangerschappen hiervoor dezelfde tik gehad met checken tot ik wat verder weg in de zwangerschap zat.

één maand geleden

4+1 en heb al krampen, opgeblazen gevoel, al 2 dagen innesteling bloeding (spotting), misselijk en nachtzweten. Neem gewoon aan dat het er allemaal bij hoort :)

één maand geleden

Oh gelukkig! Ik dacht dat ik de enige was. Heb last van zeurende pijn in mn onderrug. Verloskundige zei dat het normaal is maar het maakt me wel onzeker aangezien ik een miskraam heb gehad in Augustus die ook gepaard ging met kramp