21 Reacties
één maand geleden
Wij staan er eigenlijk ook zo in, eerst maar wachten tot de eerste echo of alles wel goed is, daarna blij zijn 😜
één maand geleden
Mijne ook! Nu 2 dagen later komt het besef een beetje, maar de eerste reactie was hij ook wat koeltjes. Misschien heeft hij wat tijd nodig
één maand geleden
Ik snap zeker dat je die kwaaltjes met hem wil delen! Mijn partner had het bij de eerste test, maar toen ik de ochtend erna nog een keer testte, was het gelukkig minder (maar niet weg). Het is heel fijn dat hij me nu al steunt, maar is het misschien mogelijk dat je partner nog niet begrijpt dat zelfs de lichtste verkleuring op zo'n test al betekent dat je zwanger bent?
Snap echt dat je het aan vriendinnen wilt vertellen! Wij wachten ook, maar ik ga het alleen m'n beste vriendin vertellen omdat ik haar te vaak zie om het geheim te kunnen houden :p
Misschien kan je man met de verloskundige bellen en echt al horen dat iemand 'gefeliciteerd' zegt? Bij mijn vriend was get dus eerst ook nog niet helemaal ingedaald, maar toen hij de assistente van de huisarts 'gefeliciteerd!' hoorde zeggen, werd hij emotioneel en nu is hij zelfs nog meer overtuigd dan ik :p
één maand geleden
Reactie op ZinderendeIjsbeer908017
Ik snap zeker dat je die kwaaltjes met hem wil delen! Mijn partner had het ...
Haha dat zou best kunnen dat iemand gefeliciteerd tegen hem moet zeggen. 😄 Het klopt ook dat hij niet helemaal begrijpt dat een lichte streep ook een streep is. Ik wacht de echo gewoon af en wie weet komt het besef inderdaad nog wel voor de echo.😊 heeft ie tijd nodig. Bedankt dames! Wel fijn dat er toch meer mannen zijn die niet gelijk zo enthousiast kunnen zijn
één maand geleden
Reactie op BetrouwbareVuurvogel984485
Haha dat zou best kunnen dat iemand gefeliciteerd tegen hem moet zeggen. 😄 ...
Ja en mocht hij de kwalen niet snappen, kan je altijd nog hier ermee terecht :) Er zijn veel nuttige topics al!
Wat ook zou kunnen is dat hij misschien door de kwaaltjes gaat inzien dat er echt iets aan het gebeuren is in je lichaam en daardoor ook meer zal beseffen dat je zwanger bent. Succes in ieder geval!
één maand geleden
Reactie op ZinderendeIjsbeer908017
Ja en mocht hij de kwalen niet snappen, kan je altijd nog hier ermee terech ...
🤗 Dat is ook zo ! Dankje wel
één maand geleden
Wij staan er eigenlijk ook zo in, eerst maar wachten tot de eerste echo of ...
Dat is ook zeker zo , kan nog alle kanten op 🫣🙏
één maand geleden
Mijn partner lijkt er ook wat moeite mee te hebben. In augustus een positieve zwangerschapstest in handen gehad die helaas niet is blijven plakken.
Hij huppelde nog net niet het hele huis door met de positieve test en wilde het het liefst van de daken schreeuwen, de teleurstelling was ook echt groot voor ons beide dat het niet was blijven plakken.
Hij heeft er nu moeite mee om blij te zijn omdat hij toch ook wel de angst ervaart dat het mis kan gaan ondanks de testen nu ook donkerder uitslaan dan de vorige keer.
één maand geleden
Reactie op Gigieeeee
Mijn partner lijkt er ook wat moeite mee te hebben. In augustus een positie ...
Ach wat sneu, maar dan begrijp ik zijn reactie volledig. Hoop voor jullie dat het deze keer positief uit pakt 🤗🙏
één maand geleden
Reactie op holaaaa
Hier ook een man die maar lafjes reageerde bij de eerste. Heb toen een clea ...
Jaaaa, die clear blue testen maakt het inderdaad visueler voor ze. Hij wou ook dat ik er zo 1 ging halen. 😄
één maand geleden
Bij mijn vorige zwangerschap kreeg de meine er pas een gevoel bij rond 11/12 weken bij de termijn echo. Vanaf dan zie je ineens echt een kindje. De eerste echo is eigenlijk maar een stipje.
één maand geleden
Reactie op Gigieeeee
Mijn partner lijkt er ook wat moeite mee te hebben. In augustus een positie ...
Heel herkenbaar! Wij hebben vorige maand een miskraam gehad. Die positieve test was enigszins een verrassing, maar hij was zo blij. Toen het een miskraam werd, hield hij zich wat afzijdig en nu durft hij nog niet blij te zijn lijkt het wel. Wil er eigenlijk nog niet zo veel over praten, geeft ook aan dat ik er ook beter niet te veel aan kan denken (hoe dan 🙄). Maar ik snap hem ergens ook wel. Een stukje zelfbescherming denk ik
één maand geleden
Oh zo herkenbaar, bij ons was het een verrassing. Onze dochter was heel welkom maar het enthousiasme duurde wel even. Voor een man is het ook zo anders dan voor een vrouw. Ik kan mij bijna niet inleven dat als iemand nu tegen mij zegt "ik ben zwanger van je". Hoe ik mij dan zou voelen.
Bij mijn man kwam het pas echt op gang vanaf het moment dat we het geslacht wisten. Voor die tijd wilde hij ook niet over nadenken ofzo. Heel jammer, maar dit is wel gewoon hoe hij is. Vanaf dat moment ging hij ook helemaal tegen mijn buik praten en alles. Hij is een fantastische papa
één maand geleden
Reactie op Bruisend
Oh zo herkenbaar, bij ons was het een verrassing. Onze dochter was heel wel ...
🥰ah wat mooi om te horen ! En fijn dat ondanks zijn reactie hij er toch wel HEEL blij mee is 😊 voor de meeste mannen moet het dus gewoon echt tastbaar zijn voordat ze helemaal enthousiast kunnen zijn. Overigens heb ik vandaag een digitale test gedaan met een klein baby pakje op het bed gelegd. En hij leek nu wel meer te beseffen en blij te zijn. 🥳
één maand geleden
Reactie op BabyVL ❤️
Heel herkenbaar! Wij hebben vorige maand een miskraam gehad. Die positieve ...
T blijft toch lastig denk ik.
Ik snap het stukje zelfbescherming wel heel goed, maar wil zo graag dat hij ook blij kan zijn net als de eerste keer positieve test.
Komt vast nog wel goed, hij moet alleen even wat meer ‘bewijs rn bevestiging’ hebben denk ik dat het allemaal okè is
één maand geleden
Ik heb mijn partner in eerste instantie ook “streepjes-testen” laten zien. Een paar dagen voor nod was dat echt een vaag streepje welke je alleen zag als je de test in het juiste licht hield. Dat betekende voor mij al best veel voor hem helemaal niks. Daarom toch nog maar een digitale clearblue gehaald. Toen was hij wel blij. Echter weten we nog steeds niet zo veel, is alles goed gegaan? Hoeveel kindjes? Kloppend hartje?
Hij houd nu wel rekening met mij, maar is niet overenthousiast… Wat ik best snap, nu we nog niet veel info hebben. Ik ben er van overtuigd dat dat bij de eerste echo wel zal komen. Bij jou vast ook!
Tevens het een goede vriendin vertellen kan nooit kwaad. ;)
22 dagen geleden
Ik herken mij hier een deel ook in, bij ons was het niet gepland en hij steunt mij heel erg maar onderneemt niet echt actie omdat het voor hem ook niet ‘echt’ voelt nog. Ik heb het wel direct aan een aantal vriendinnen verteld en aan mijn ouders, hierdoor heb je veel steun en merk ik dat we er echt allemaal wat moois van maken, zo is het voor hem ook wat realistischer geworden
21 dagen geleden
Voor mijn partner hielp de digitale CB weken indicator iig tov de streepjes . Verder snap ik wat je zegt want ik was ook door het dolle heen en mijn partner gematigd. Hij gaf ook aan dat het nog niet zo leeft en hij rekening houdt (uit zelf bescherming) dat het niet in orde is tot hij een hartje heeft gezien/gehoord. Misschien is dat meer een mannen ding. Ik heb het vaker gehoord. Neemt niet weg dat het voor jou/mij soms lastig. Mijn kerel droomt nu wel hardop over de toekomst met een kind af en toe door iets kleins te delen waar hij aan ding of naar uitkijkt dus ik probeer me daar dan op de focussen wie weet geeft jouw partner ook wel signalen die het lastige gevoel ietsje beter maken. Mij helpt het iig wel wat om daar dan op te focussen😊. Maar nogmaals ik snap helemaal wat je zegt!!