7 Reacties

6 dagen geleden

Niemand?

6 dagen geleden

Solliciteren kan altijd! Dan heb je natuurlijk nog niet direct een baan. Solliciteren vanuit een baan is altijd gunstig, want dan kun je wat kritischer zijn🤗 Veel succes met je keuze!

6 dagen geleden

Ik zit geloof ik een beetje in hetzelfde schuitje. Ik had net voor mezelf de knoop doorgehakt om een andere baan te gaan zoeken. Nu ik zwanger ben ga ik dat denk ik nog even uitstellen. Vooral omdat ik nu te moe ben om te solliciteren. Het is geen heel vervelende baan, en nu mijn prioriteiten anders liggen, merk ik dat ik rustiger ben. Ik heb het gevoel dat er minder "afhangt" van hoe goed ik mijn werk doe, omdat ik nu lekker focus op mijn gezondheid en dat van ons kindje in de maak. Hoe is de overweging voor jou? Zou je ongelukkig worden als je hier nog een maand of 6 blijft? Zie je het zitten om te solliciteren als de baby er net is? Of zou je dan uiteindelijk nog langer blijven? Heb je veel opties in jouw vakgebied (verwacht je lang te moeten zoeken of juist niet)?

6 dagen geleden

En gefeliciteerd met je zwangerschap!!

6 dagen geleden

Reactie op AffectieveBeuk567327

En gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Dankje jij ook gefeliciteerd 🫶🏼

6 dagen geleden

Reactie op AffectieveBeuk567327

Ik zit geloof ik een beetje in hetzelfde schuitje. Ik had net voor mezelf d ...
Toevallig ja. Ik dacht ik wacht mijn NOD af en dan ga ik solliciteren, zwanger 😅 Ja 6 maanden langer blijven vind ik wel lastig maar als dat betekend dat ik er dan echt mee kan stoppen houd ik het wellicht wel vol maar na mijn verlof teruggaan is echt geen optie ook ivm afstand. Ik merk dat de functie mij totaal geen energie geeft… maarja zoals je zegt solliciteren is natuurlijk ook intensief Dan doe ik dit misschien liever na mijn verlof. Wil namelijk ook langer met verlof dus na 6 maanden solliciteren zoj misschien wel moeten lukken. Ik wil iets administratief/financieel en dat is er altijd wel denk ik. Wel fijn voor je dat je het een beetje los kan laten al 🤗

6 dagen geleden

Het is aan jou hoe vervelend vind je de baan? Kan je wachten of wordt je dood ongelukkig?