28 Reacties

11 dagen geleden

Dit kunnen restjes zijn die blijven zitten zijn.

11 dagen geleden

Reactie op Ellen Boon

Dit kunnen restjes zijn die blijven zitten zijn.
Dankje ! Ik hoop het

11 dagen geleden

Positief blijven. Ik ben ook zwanger en heb bruin verlies . Ik pieker een hele dag.

11 dagen geleden

Ik ben nu 6+4 zwanger en heb sinds vannacht ook wat bloed verlies. Volgensmij had ik een bloedpropje en nu 2x een heel licht slijmerig bruin streepje in m'n onderbroek of bij het plassen. De verloskundige zei, dat het kan zijn dat er een vaatje is geknapt in de baarmoeder ,omdat ik ook met mijn ontlasting zit en dan wil het wel eens als je kracht zet dat er wat knapt, maar ik heb ook krampen in mijn buik. De verloskundige gaf aan dat het bruine bloedverlies 48 uur mag duren en als het dan aanhoud dat ik weer moest bellen of als er helder rood bloedverlies kwam. Ik ben nu ook hartstikke onzeker, maar we hopen er op dat het mee valt en onschuldig is. Wat ik bij jou zie is ook bruinig dus denk haast wel dat het goed moet zitten. We gaan van het positieve uit 🙏 alleen duurt de eerste echo zo wel erg lang. Nog 10 dagen bij mij.

11 dagen geleden

Ik heb dat dus ook gehad vannacht, vraag me ook af wat het was en maakt mij ook onzeker. Geen bloedverlies verder alleen gister wat bruine afscheiding 🍀🍀🍀

11 dagen geleden

Reactie op BetrouwbareVuurvogel984485

Ik ben nu 6+4 zwanger en heb sinds vannacht ook wat bloed verlies. Volgensm ...
Dankjewel! Ja laten we het hopen mijn klachten wisselen ook heel erg dus maakt me ook onzeker . Ik heb pas 3 december de eerste echo hihi zo spannend en zo lang wachten :(

11 dagen geleden

Een miskraam zijn veel grotere stolsels zelfs in een vroeg stadium. Zelf helaas ervaring mee. Hoop dat lukt positief te blijven, maar snap de onzekerheid.

11 dagen geleden

Ik herken dit ook niet van mijn eerdere miskramen! 🍀

5 dagen geleden

Een paar dagen ging het goed en nu sinds vandaag weer bloed stukjes tijdens plassen . Lijkt nu feller ... plassen is wat gevoelig is dit een slecht teken ?

Reactie op 2deliefde

Een paar dagen ging het goed en nu sinds vandaag weer bloed stukjes tijdens ...
Heb je geen blaasontsteking?

5 dagen geleden

Reactie op 2deliefde

Een paar dagen ging het goed en nu sinds vandaag weer bloed stukjes tijdens ...
Lijkt misschien op een blaasontsteking.

5 dagen geleden

Lijkt misschien op een blaasontsteking.
Twijfelde ik ook aan ! Ga het laten testen

5 dagen geleden

Reactie op 2deliefde

Twijfelde ik ook aan ! Ga het laten testen
Ik zou eerlijk gezegd niet tot maandag wachten als je bloed plast…

5 dagen geleden

Ik heb al dagen bruine afscheiding. Heb gebeld met de VK, ze gaf aan dat het in een vroeg stadium van alles kan zijn (Innesteling, gesprongen vaatje, kwetsbaar slijmvlies). Ze gaf het advies dat wanneer er helder en veel bloedverlies is met hevige buikpijn ik opnieuw moet bellen. Ik begrijp je onzekerheid heel goed, ik ervaar het zelf ook. Hopelijk valt alles mee 💕

5 dagen geleden

Reactie op L.i.s.a_

Ik heb al dagen bruine afscheiding. Heb gebeld met de VK, ze gaf aan dat he ...
Die onzekerheid is zo vervelend! Vanavond weer niks aan de hand... pff wordt gek van mezelf hahaha

5 dagen geleden

Ik zou eerlijk gezegd niet tot maandag wachten als je bloed plast…
Tis niet echt bloed bloed maar stukjes die je in de urine ziet maat nu is het weer weg ? ...

5 dagen geleden

Ik ben bang dat het toch fout zit ... ik wordt net wakker en ben nu echt bloed verloren. Dit lijkt me echt niet goed Ik ga hier een foto delen ! Wat denken jullie dit is fout denk ik Toch ?

5 dagen geleden

Ik hoorde in de “mijn zwangerschapsweken podcast” dat beetje bloed normaal is en je pas zorgen hoeft te maken als het de hoeveelheid van de eerste menstruatiedag is. Snap je zorgen want waar ligt de grens? Ik zou morgen gewoon VK bellen voor geruststelling! Shit dat je op dit tijdstip niks kunt doen (4uur ‘s nachts). Sterkte!

5 dagen geleden

Reactie op Laurathijs

Ik hoorde in de “mijn zwangerschapsweken podcast” dat beetje bloed normaal ...
Ja zo vervelend:( ik denk wel dat het fout zit ... dankjewel

5 dagen geleden

Ahh wat naar en spannend zeg!!! Het kan echt 2 kanten op gaan! Je kan soms loed verliezen (dit is echt best wel normaal) maar het kan ook een miskraam worden.... ik zou als ik jou was voor jezelf wel uitgaan van een miskraam en dan kan het altijd meevallen. Heb je de verloskundige al gebeld? 🤎🤎