28 Reacties

11 dagen geleden

Dit kunnen restjes zijn die blijven zitten zijn.

11 dagen geleden

Reactie op Ellen Boon

Dit kunnen restjes zijn die blijven zitten zijn.
Dankje ! Ik hoop het

11 dagen geleden

Positief blijven. Ik ben ook zwanger en heb bruin verlies . Ik pieker een hele dag.

11 dagen geleden

Ik ben nu 6+4 zwanger en heb sinds vannacht ook wat bloed verlies. Volgensmij had ik een bloedpropje en nu 2x een heel licht slijmerig bruin streepje in m'n onderbroek of bij het plassen. De verloskundige zei, dat het kan zijn dat er een vaatje is geknapt in de baarmoeder ,omdat ik ook met mijn ontlasting zit en dan wil het wel eens als je kracht zet dat er wat knapt, maar ik heb ook krampen in mijn buik. De verloskundige gaf aan dat het bruine bloedverlies 48 uur mag duren en als het dan aanhoud dat ik weer moest bellen of als er helder rood bloedverlies kwam. Ik ben nu ook hartstikke onzeker, maar we hopen er op dat het mee valt en onschuldig is. Wat ik bij jou zie is ook bruinig dus denk haast wel dat het goed moet zitten. We gaan van het positieve uit 🙏 alleen duurt de eerste echo zo wel erg lang. Nog 10 dagen bij mij.

11 dagen geleden

Ik heb dat dus ook gehad vannacht, vraag me ook af wat het was en maakt mij ook onzeker. Geen bloedverlies verder alleen gister wat bruine afscheiding 🍀🍀🍀

11 dagen geleden

Reactie op BetrouwbareVuurvogel984485

Ik ben nu 6+4 zwanger en heb sinds vannacht ook wat bloed verlies. Volgensm ...
Dankjewel! Ja laten we het hopen mijn klachten wisselen ook heel erg dus maakt me ook onzeker . Ik heb pas 3 december de eerste echo hihi zo spannend en zo lang wachten :(

11 dagen geleden

Een miskraam zijn veel grotere stolsels zelfs in een vroeg stadium. Zelf helaas ervaring mee. Hoop dat lukt positief te blijven, maar snap de onzekerheid.

11 dagen geleden

Ik herken dit ook niet van mijn eerdere miskramen! 🍀

5 dagen geleden