20 Reacties
één maand geleden
Ik testte ook in de avond donkerde dan overdag..
Bovenste is ochtend … onderste is avond
één maand geleden
Reactie op Melanie1234567
Dit is het op moment nog steeds geen goede oploop helaas
Hoeveel dagen na je eisprong zit je nu dan?
één maand geleden
5 dagen nod maar heb afgelopen zaterdag en zondag heel licht bloed verlies gehad echt maar paar vegen
één maand geleden
5 dagen nod maar heb afgelopen zaterdag en zondag heel licht bloed verlies ...
Over 5 dagen is je nod?
één maand geleden
Heb je toevallig al contact opgenomen met de verloskundige? Of met de huisarts? Misschien kan je even bloed laten prikken om te bepalen wat je hcg level is en of dat genoeg is voor dit termijn?
één maand geleden
Reactie op wishuponastar
Heb je toevallig al contact opgenomen met de verloskundige? Of met de huisa ...
Ja even afwachten wat het doet kan zijn dat cyclus toch anders even blijven testen
één maand geleden
Ruim een maand geleden zagen mijn testen er vergelijkbaar uit: eerst liepen ze op en daarna weer af. Ik had gezocht naar ervaringen van anderen vrouwen; de meeste vrouwen gaven aan dat het bij hem toch een hele vroege miskraam werd. Mijn lichaam brak de zwangerschap uiteindelijk af. Ik vond het een grote teleurstelling, maar kreeg vrij snel daarna weer een eisprong.
Ik hoop dat het bij jou positief mag aflopen, dat je om een andere reden aflopende testen hebt, bijvoorbeeld door verdunde urine.
Veel sterkte met deze zenuwslopende dagen.
één maand geleden
Niet meer getest maar sinds gisteren bloed verlies
Veel bloedverlies?
één maand geleden
Nee niet zo als menstruatie echt een druppel en vegen meer niet en het is licht roze /bruin bloed
Test van afgelopen week en de laatste van nu net
één maand geleden
Ik had ook gelijkblijvende lichte testen. Had wel heftige symptomen. Twee weken na mijn eerste positieve test, gingen de symptomen ineens weg. Ik ging weer testen. De testen werden lichter. Opeens geen streepje meer. Dag erna buikkrampen en toen bloedverlies. Miskraam. Ik hoop voor jou dat het goed afloopt. Probeer trouwens ook een ander merk test, ik las net dat de Action testen volgens vk niet zo betrouwbaar zijn.
Ik kreeg met Action Early trouwens een lichter streepje dan met een gewone test vanSensitest, de gewone test een paar uur later gedaan (geen eerste urine).