28 Reacties

10 dagen geleden

Reactie op LaraFinch

Wat een fijn bericht om te lezen, dankjewel. Heb je leuke tips voor influen ...
Sanneke, josinewille De eerste is nu zwanger en deelt eerlijk haar struggels maar ook vooroordelen en de mooie kanten. Josine heeft al 2 kindjes en heeft er ook hoogtepunten over gemaakt volgens mij

10 dagen geleden

Reactie op JLG87

Sanneke, josinewille De eerste is nu zwanger en deelt eerlijk haar struggel ...
Dankjewel!

10 dagen geleden

Hier ook een hoger BMI van net iets meer dan 32. Baal er ook van, ben van de zomer nog wel 8 kilo afgevallen. Probeer nu gewoon vertrouwen te hebben in mijn lichaam. Wat ik vooral lastig vind is dat ik de hele dag zo’n honger heb, wil niet heel veel meer aankomen.

10 dagen geleden

Hier een BMI van 36. Had eerst een doel voor mezelf om eerst 10 kilo af te vallen. Inmiddels 12 kilo eraf en net erachter gekomen dat ik zwanger ben. Ik maak me niet perse zorgen, maar vind het ergens wel spannend.

10 dagen geleden

Reactie op OnbevreesdeUil066356

Hier ook een hoger BMI van net iets meer dan 32. Baal er ook van, ben van d ...
Hier ook zo’n enorme honger heel de dag! Ik vraag mij dan af: eet ik dan te weinig? Of moet ik proberen dit hongergevoel te beheersen?

10 dagen geleden

Reactie op LaraFinch

Same! Hoop dat het helpt.
Ja ik denk t wel hoor! En wat jij zegt doe k ook .. k sport elke dag nu ook even. Ennn we kunnen elkaar motiveren he?! Dat is ook fijn ☺️

10 dagen geleden

Reactie op VurigeKamille436908

Heel herkenbaar. Ik weet dat ook niet goed… ik wil ook niet “teveel” eten o ...
Volgens de kennis die ik heb hoef je in t eerste trimester amper extra kcal te eten .. dus gewoon gezond, en als je een x wat meer honger hebt dan gewoon doen denk ik. Vooral groenten, fruits etc & idd beweging dat is mijn plan en dan hoop ik al een heel eind te komen. Vorige zwangerschappen veeeel aangekomen 20/30kg en ik hoop nu juist wat af te vallen door gewoon gezond en genoeg eten en bewegen

10 dagen geleden

Reactie op VurigeKamille436908

Hier ook zo’n enorme honger heel de dag! Ik vraag mij dan af: eet ik dan te ...
Heb ik helaas ook geen antwoord op maar als ik niet eet dan ben ik meteen misselijk. Dus heb weinig andere keuze.