5 Reacties

5 dagen geleden

De bekendmaking moet bij jullie passen.. Sommigen doen het gewoon vertellen, sommigen doen de test samen.. Ik deed mijn test alleen, toen ik positief testen had ik eigenlijk alles al in huis om een eventuele zwangerschap aan te kondigen. Een rompertje en een zepf geschreven gedichtje. Dit was precies goed voor ons

5 dagen geleden

Gefeliciteerd!! Maak t persoonlijk 😊
Ik heb een doosje met 2 chocolade flikke met roze en blauwe muisjes Gister avond kreeg die de opdracht om z’n ogen dicht te doen En z’n hand uit te steken… en gaf het toen aan hem Kan morgen een foto maken!
🌸

één dag geleden

Eerste keer gaf ik hem bij thuiskomst van zn werk een cadeautje dat hij mocht uitpakken (rompertje, speentje en de positieve test). Was al zo blij met ‘t idee van een cadeautje voor “zomaar” 😅. Hij geloofde het bijna niet en was zooo blij! Tweede keer lag ik ziek op bed met corona en kwam hij me knuffelen, toen haalde ik de test erbij en was het gewoon gezellig en intiem momentje. Deze keer gaf ik de test aan mijn dochtertje en riep ik hem erbij met “Papa, ik heb een cadeautje voor je”. Zij gaf hem de positieve test. Heb de eerste twee keer gefilmd en vind ik zo’n ontroerende herinnering. Kijk er af en toe nog eens naar terug. Heb spijt dat ik nu te enthousiast en ongeduldig was om mijn gsm ergens stiekem op te stellen.