374 Reacties
9 dagen geleden
Reactie op FO6
Dit is prima hoor! Aan de oploop kan t denk k echt niet liggen .. ik heb di ...
Oke dankjewel voor je reactie. Stelt mij toch weer een beetje gerust 🫶🏼 Alles goed met jou?
8 dagen geleden
Ik heb sinds mijn positieve test afgelopen woensdag niet meer getest. Meer dames die niet doortesten? Gewoon nieuwsgierig, waarom zou je wel (iedere dag) doortesten?
8 dagen geleden
Reactie op FlippieFlappie
Ik heb sinds mijn positieve test afgelopen woensdag niet meer getest. Meer ...
Ik test nog steeds meer om dat onzeker ben vanwege me miskraam
8 dagen geleden
Reactie op KimberlyR91
Ik test nog steeds meer om dat onzeker ben vanwege me miskraam
Ah kan ik mij voorstellen! Ik zou juist zenuwachtig worden van dat testen, hihi. Blijkt maar weer, iedereen is anders. ☺️ Ik duim voor je 🤞🍀
8 dagen geleden
Ah kan ik mij voorstellen! Ik zou juist zenuwachtig worden van dat testen, ...
Deze is 18 dpo dus ja denk deze wel goed zit morgen 5w
8 dagen geleden
Vandaag volgens m’n berekening 15dpo, hij is nog nooit zo duidelijk geweest. Nu dus hopen op een goeie afloop deze keer 🤞🏼
8 dagen geleden
Links: De test bleef volledig wit. Had ik weer, durfde ik eindelijk een test te doen, was die kapot.
Midden: Na een uur, besloot ik om de test uit elkaar te halen, waarbij bij het weer in elkaar zetten, eindelijk de teststrips nattig leek te worden. Ik dacht zo ongeldig als de pest, ik gooi m strx weg. 2 uur later keek ik voor het weggooien even snel, zag ik opeens 3 strepen rechts en links niks.
Rechts: Uiteindelijk weer naar de winkel gegaan voor een test en nog tijdens het doorlopen van de urine, werden er 2 strepen duidelijk zichtbaar
8 dagen geleden
Ik heb sinds mijn positieve test afgelopen woensdag niet meer getest. Meer ...
Ik test door want ik heb vorigjaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (bbz) gehad en had toen erg traag oplopende testen (zh gaf aan dat bij een bbz je hcg erg langzaam stijgt).
Nu voor het eerst weer zwanger en ivm verhoogd risico op nog een bbz nog doorgetest en ze lopen nu zeer goed op! 🤞🏻
8 dagen geleden
Reactie op Lielie
Ik test door want ik heb vorigjaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ( ...
Wat bedoel je met zeer traag oplopende testen?