374 Reacties

9 dagen geleden

14 dpo. Ik weet het niet hoor 😔
Dit is prima hoor! Aan de oploop kan t denk k echt niet liggen .. ik heb dit nu ook op 12/13dpo

9 dagen geleden

Reactie op FO6

Dit is prima hoor! Aan de oploop kan t denk k echt niet liggen .. ik heb di ...
Oke dankjewel voor je reactie. Stelt mij toch weer een beetje gerust 🫶🏼 Alles goed met jou?

9 dagen geleden

Oke dankjewel voor je reactie. Stelt mij toch weer een beetje gerust 🫶🏼 A ...
Ja zeker! Ik vind t allemaal wel spannend hoor .. die eerste weken door zijn is een opluchting + een goede echo ☺️

8 dagen geleden

Vanochtend de laatste test gedaan, heerlijk deze oploop😍

8 dagen geleden

Reactie op elsju

Vanochtend de laatste test gedaan, heerlijk deze oploop😍
Heel erg satisfying😍

8 dagen geleden

Reactie op Bysaa

Heel erg satisfying😍
Nou idd 😂

8 dagen geleden

Ik heb sinds mijn positieve test afgelopen woensdag niet meer getest. Meer dames die niet doortesten? Gewoon nieuwsgierig, waarom zou je wel (iedere dag) doortesten?

8 dagen geleden

Reactie op FlippieFlappie

Ik heb sinds mijn positieve test afgelopen woensdag niet meer getest. Meer ...
Ik test nog steeds meer om dat onzeker ben vanwege me miskraam

8 dagen geleden

Ik heb alleen 2 dagen later nogmaals getest om te zien of er oploop was omdat de eerste vrij licht was. Daarna ook niet meer hoor 😊

8 dagen geleden

Reactie op KimberlyR91

Ik test nog steeds meer om dat onzeker ben vanwege me miskraam
Ah kan ik mij voorstellen! Ik zou juist zenuwachtig worden van dat testen, hihi. Blijkt maar weer, iedereen is anders. ☺️ Ik duim voor je 🤞🍀

8 dagen geleden

Ah kan ik mij voorstellen! Ik zou juist zenuwachtig worden van dat testen, ...
Deze is 18 dpo dus ja denk deze wel goed zit morgen 5w

8 dagen geleden

Nu echt klaar met testen! Maar blijf me zo onzeker voelen. Blijf bevestiging zoeken of ik wel echt zwanger ben. Zo besef je je maar weer hoe zwaar dit proces is voor je mental. Gefeliciteerd iedereen 🍀🤍

8 dagen geleden

Ik heb zelf ook 1 test gedaan op 15dpo. Toen wel direct een CB en die gaf toen 2-3 weken aan. Daar vertrouw ik op! Nu inmiddels 6+6

8 dagen geleden

Vandaag volgens m’n berekening 15dpo, hij is nog nooit zo duidelijk geweest. Nu dus hopen op een goeie afloop deze keer 🤞🏼

8 dagen geleden

Afgelopen donderdag op mijn 30ste verjaardag🥹

8 dagen geleden

Links: De test bleef volledig wit. Had ik weer, durfde ik eindelijk een test te doen, was die kapot. Midden: Na een uur, besloot ik om de test uit elkaar te halen, waarbij bij het weer in elkaar zetten, eindelijk de teststrips nattig leek te worden. Ik dacht zo ongeldig als de pest, ik gooi m strx weg. 2 uur later keek ik voor het weggooien even snel, zag ik opeens 3 strepen rechts en links niks. Rechts: Uiteindelijk weer naar de winkel gegaan voor een test en nog tijdens het doorlopen van de urine, werden er 2 strepen duidelijk zichtbaar

8 dagen geleden

Ik test niet door. Bij de vorige heb ik na 2 dagen nog een keer getest vanwege een lichte uitslag. Verder is bij mij positief, positief 🤷🏼‍♀️

8 dagen geleden

11 dpo en 12 dpo 🥰

8 dagen geleden

Ik test door want ik heb vorigjaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (bbz) gehad en had toen erg traag oplopende testen (zh gaf aan dat bij een bbz je hcg erg langzaam stijgt). Nu voor het eerst weer zwanger en ivm verhoogd risico op nog een bbz nog doorgetest en ze lopen nu zeer goed op! 🤞🏻

8 dagen geleden

Reactie op Lielie

Ik test door want ik heb vorigjaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ( ...
Wat bedoel je met zeer traag oplopende testen?