374 Reacties
8 dagen geleden
Wat bedoel je met zeer traag oplopende testen?
Ik had toen op 7dpo de innestelingen gevoelt incl in bloeding, op 14 dpo pas een zeer licht streepje op de test, en ruim een week later was de test ietsie pietsie donkerder maar nog verre van een donkere streep. Ook met bloedprikken was te zien dat mijn hcg zeer laag was volgens de arts. Middels een echo was de bbz bevestigd (had ook constant bloedverlies en sterke pijn rond de eileider)
8 dagen geleden
Reactie op Lielie
Ik had toen op 7dpo de innestelingen gevoelt incl in bloeding, op 14 dpo pa ...
Oh wat heftig zeg 😔 Ja heb er dus ook een beetje angst voor maar het is afwachten..
8 dagen geleden
De bovenste was 2 dagen voor de NOD en de onderste op de NOD. Volgens de app nu 5+1…
Super spannend! 🤍
8 dagen geleden
Test vanavond 3+ dacht 4+6 te zijn maar volgens mij ben langer zwanger 3+ is 5+ zwanger maar moet jammer genoeg tot 2 december wachten
8 dagen geleden
Reactie op SereneKlaver829276
Ik bleek achteraf al 8 weken zwanger te zijn:)
Ik heb dus ook zulke knal testen zit volgens me berekening op 4+6 te zijn maar heb knal testen en me clear blue geeft al 3+ aan
7 dagen geleden
Reactie op m.flse21
Kan zijn dat je langer zwanger bent, vaak is 3+ al 5 weken of meer
Heb ik idd ook gehad had gisteren 3+ was ik 4+6 denk ook dat ik langer ben
7 dagen geleden
Reactie op m.flse21
Ik had het bij de vorige ook en dacht ook minder ver te zijn en was al 6 we ...
Moet nog 2 week wachten en weet wel zeker dat langer ben.. 2 december 7 week volgens berekening van vk
7 dagen geleden
Precies een week geleden. weet nog niet hoe ver ik precies ben, aankomende donderdag eerste echo