15 Reacties

18 dagen geleden

Soo hier nog een... ben nu 6 weken zwanger en sinds ik het wist heb ik dit ook precies.. Ik probeer geen dutjes te doen zodat ik moe word voor in de avond.. ben eergisteren rond 4:00 gaan slapen Ik weet zelf ook niet wat ik het beste kan doen..

18 dagen geleden

Reactie op AangenameUil391688

Dutjes heb ik geprobeerd maar ook dan lukt het me niet om even te slapen, lijkt wel alsof mijn lichaam niet meer moe word. Zo vervelend 😖 hopelijk kan jij ook snel weer lekker slapen!

18 dagen geleden

Ik heb ook drie dagen erg slecht geslapen en daarna ineens twee nachten goed doorgeslapen. Bij mij kwam het denk ik wel door de spanning (misschien onbewust) en voordat ik wist dat ik zwanger was nam ik altijd droomsap en valdispert. Dat mag nu niet meer. Dat vond ik ook spannend en moest mijn lichaam denk ik aan wennen. Ik slik nu op aanraden van de verloskundige passiflora van A. Vogel. Misschien helpt jou dit ook. Ook heb ik een verzwaringsdeken, dat geeft rust aan je lichaam.

18 dagen geleden

Ik ook hoor! Overdag rete moe en 'snachts niet kunnen slapen. Echt balen!

18 dagen geleden

Herkenbaar, deze keer en de vorige keer. Ging vorige keer vanzelf over en kwam aan t einde terug.. wees lief voor jezelf en veel rust nemen!

18 dagen geleden

Reactie op Dbsdtc

Ik heb ook drie dagen erg slecht geslapen en daarna ineens twee nachten goe ...
Thanks voor de tip!

18 dagen geleden

Ik las van iemand anders hier dat ze magnesium slikt voor het slapen, misschien helpt het 😊

18 dagen geleden

Vannacht overigens weer maar 4 uur geslapen 😭 Ik slik ook magnesium inderdaad. Het hoort er ook een beetje bij denk ik...

18 dagen geleden

Reactie op Dbsdtc

Vannacht overigens weer maar 4 uur geslapen 😭 Ik slik ook magnesium inder ...
Ahhh klote 🥲🥲 ik sliep om half 4 en werd om half 7 wakker, om te janken 😂 komt vast snel goed!

17 dagen geleden

Ik kom ook niet in slaap. Gister was het 3 uur geweest. Zit in week 6 . Hoop dat het snel over gaat 🙈

15 dagen geleden

Sinds eergisteren weet ik dat ik zwanger ben. En eerst dacht ik het is vast door het nieuws dat ik die nacht erop niet kon slapen. Maar nee hoor het word erger lijkt wel😅 gewoon klaar wakker ben ik en overdag een klein dutje en uiteraard lukt dat wel haha. Hoop dat het snel normaal word

15 dagen geleden

Ik val opzich wel in slaap maar word zo vroeg wakker. Eergisteren 6 uur, gisteren 5 uur vandaag om 4 uur.... Dit terwijl ik anders echt tot mijn wekker sliep

14 dagen geleden

Reactie op Danielle-95

Sinds eergisteren weet ik dat ik zwanger ben. En eerst dacht ik het is vast ...
Ik slaap inmiddels weer heel goed dus hopelijk voor jou ook snel!

14 dagen geleden

Heb ook echt sinds de positieve testen niet goed geslapen