19 Reacties
VRIEND
4 dagen geleden
Ik heb een joolz gek nog van mijn dochter. Gebruik hem nu ook nog voor haar. Ideaal met grote bak er onder voor de boodschappen. Vind ik echt een aanrader voor kinderenwagen!
VRIEND
4 dagen geleden
Reactie op Gezinvanvier078
Ik heb een joolz gek nog van mijn dochter. Gebruik hem nu ook nog voor haar ...
Joolz Geo. Klote autocorrect HAHA
4 dagen geleden
Ik heb wel al verschillende baby setjes gekocht, omdat ik het leuk vind om elke keer beetje in de winkel te kijken welke ik het leukste vind ipv straks alles in 1x te kopen. Maaar van mezelf moet ik ook echt nog even wachten met kinderwagen etc. het is echt moeilijk want je ziet alles voorbij komen en wilt dan eigenlijk gewoon af kunnen strepen!
4 dagen geleden
Ik heb alles van men schoonzusje overgenomen en kinderwagen van me moeder gehad
4 dagen geleden
Ik koop al wat dingen, wat ik tegen kom en nodig denk te hebben.
4 dagen geleden
Bij mijn vorige zwangerschap rond de 20 weken begonnen, nu weet ik het nog niet 😉
4 dagen geleden
Ik heb ivm black friday al wat aankopen gedaan. Kinderwens is er toch dus zal toch altijd nodig hebben. Ben nu 8weken en 3 dagen
4 dagen geleden
Reactie op Gezinvanvier078
Joolz Geo. Klote autocorrect HAHA
HAHA 😂
Jaa, dit is mijn eerste dus moet alles kopen. Joolz staat ook echt hoog op mijn lijstje. Het was zo praktisch en soepel in gebruik
4 dagen geleden
Reactie op Firsttimemomat21
Ik heb ivm black friday al wat aankopen gedaan. Kinderwens is er toch dus z ...
Jaa, dat dacht ik dus ook. Maybe dat toch even wat bekijk en scoor. Ik hoorde dat prenatal twee keer in het jaar een hele grote sale heeft. Wanneer dat is idk… als iemand dit weet let me know :)))
4 dagen geleden
Wij willen het liefst ook al van alles kopen maar onze kinderen en ouders weten het nog niet. Ik moet echt opletten met de pagina’s die openstaan op mijn telefoon met de kids haha, rond de kerst gaan we het vertellen🥳🎉
4 dagen geleden
Ik werk in de kinderopvang en vaak laten ouders hun wagen staan en als we dan buiten spelen, kunnen ze in hun eigen wagen mee. Zo heb ik al een voorkeur gekregen en na zelf in de winkel nog wat wagens geprobeerd te hebben, werd die voorkeur definitief. Bugaboo fox. Nog steeds heel blij mee, dochter is nu 2. Verder heb ik wat spullen gekregen (zoals badje+standaard), een box tweedehands opgehaald toen die voor een leuke prijs in de buurt te koop stond, meubels voor de kamer hadden we met goeie deal en hadden we al rond week 14 in huis. Kleding, Maxicosi etc allemaal met megamazzeldagen besteld, liep tm een dag na onze 20 weken echo dus konden meteen kleding op geslacht kopen. Verder zou ik zorgen dat je iets van kleding, een bedje/cosleeper en luiers al vroeg in huis hebt voor het geval de kleine eerder komt dan je op de planning hebt. Dan heb je het belangrijkste alvast staan