17 Reacties

25 dagen geleden

Jaa ik heb het zelfde probleem, alleen mijn eerste echo is pas 27 november.

25 dagen geleden

Reactie op Anoucknicolevr

Jaa ik heb het zelfde probleem, alleen mijn eerste echo is pas 27 november. ...
Ohjeej dat duurt lang idd. Dan heb ik m'n 2e echo. Ik krijg hem met 7 weken wegens 2 miskramen.

25 dagen geleden

Reactie op Denise1991

Ohjeej dat duurt lang idd. Dan heb ik m'n 2e echo. Ik krijg hem met 7 weke ...
Oow dat is minder inderdaad. Wat waren jou symptomen toen je miskramen kreeg? Ik ben zo angstig omdat ik een buitenbaarmoederlijkezwangerschap heb gehad. Ik krijg hem met 8 weken en een dag mijn eerste echo.

25 dagen geleden

Oow dat is minder inderdaad. Wat waren jou symptomen toen je miskramen kree ...
Bij de 1e keer had ik bloedverlies wat steeds erger werd. Bij de 2e keer had ik niks, totdat op de echo bleek dat t gestopt was met groeien. Dus het is zo wisselend ook elke keer. Oooh ja ik snap t helemaal. Dat is echt dagen aftellen he.

25 dagen geleden

Prachtige testen! Spannend he! Herken het enorm, met meerdere miskramen. Hoever ben je? Ik ben nu 13 dpo en bij mij zijn ze echt nog heel licht.

25 dagen geleden

Wat een mooie oploop vanaf wanneer testte je en om de hvl dagen?

24 dagen geleden

Reactie op Pippi.Kakelbont

Prachtige testen! Spannend he! Herken het enorm, met meerdere miskramen. Ho ...
Zo spannend inderdaad. Kon je de tijd maar vooruit draaien. Ik begon met testen op 14dpo, toen tot en met 18dpo getest met roze testen. En gisteren clearblue gedaan toen 20dpo.

24 dagen geleden

Wat een mooie oploop vanaf wanneer testte je en om de hvl dagen?
Vanaf 14dpo. Daarna elke dag getest tot en met 18dpo. Clearblue is van 20dpo. Nu maar afwachten pff..

24 dagen geleden

Heb hetzelfde, ben 5+4 en test nog steeds elke dag. Ookal heeft het wss toch geen zin. Maar bij deze zwangerschap ben ik zo onzeker, en waarom? Geen idee. Bij me vorige had ik dit niet

24 dagen geleden

Reactie op kellyjohanna

Heb hetzelfde, ben 5+4 en test nog steeds elke dag. Ookal heeft het wss toc ...
Ook had ik bij me 1e al bij 5 weken een echo en nu moet ik nog 2 weken wachten

24 dagen geleden

Reactie op kellyjohanna

Heb hetzelfde, ben 5+4 en test nog steeds elke dag. Ookal heeft het wss toc ...
Ik heb dit ook zo erg. Bij ons zoontje was ik ook angstig maar dit keer echt heel erg. Je hoort nu ook veel vaker miskramen voorbij komen. En dit is mijn 5e terugplaatsing geweest.

24 dagen geleden

Ik heb dit ook zo erg. Bij ons zoontje was ik ook angstig maar dit keer ech ...
Herkenbaar. Ik heb al een dochter en hoopte dat ik het nu meer los kon laten dan bij haar zwangerschap. Maar helaas. Ben er echt meerdere keren per dag mee bezig. Heb ook nog niet veel kwaaltjes wat ook niet echt meehelpt

24 dagen geleden

Ik heb dit ook zo erg. Bij ons zoontje was ik ook angstig maar dit keer ech ...
Jaa precies door al die verhalen die ik lees van missed abbortion ben ik gewoon als de dood en we weten dat we niet zo moeten denken als het gebeurd dan is het zo maar alsnog

24 dagen geleden

Reactie op Anno27

Herkenbaar. Ik heb al een dochter en hoopte dat ik het nu meer los kon late ...
Nee bij mij is het de ene dag meer symptomen als de andere dag. Soms gewoon 0 symptomen

24 dagen geleden

Reactie op kellyjohanna

Jaa precies door al die verhalen die ik lees van missed abbortion ben ik ge ...
Jupp heel herkenbaar. Elke keer kijken of ik bloed afveeg doe ik ook

24 dagen geleden

Jupp heel herkenbaar. Elke keer kijken of ik bloed afveeg doe ik ook
Dit doe ik inderdaad ook! Ik heb geen ovulatietesten gedaan dus weet niet hoeveel dpo ik ben. Mijn early test is nog erg licht terwijl ik al een week overtijd zou zijn als mijn cyclus normaal zou zijn. Mijn zusje had met 6 weken een miskraam toen haar test licht was. Nu ben ik daar dus bang voor... en durf ook niet meer te testen.

10 dagen geleden

Ik heb gisteren een kloppend hartje gezien ❤️