11 Reacties
8 dagen geleden
Als het meegekookt wordt kook je de alcohol eruit. Dus dan zou er niks aan de hand zijn!
8 dagen geleden
Ik heb gelezen dat ondanks de alcohol verdampt wordt voor een deel het toch wordt geadviseerd om geen gerechten met alcohol er in te eten.
8 dagen geleden
Ik heb gelezen dat ondanks de alcohol verdampt wordt voor een deel het toch ...
Op andere websites staat dat de alcohol volledig er uit gekookt word, dus de meningen hier over lijken toch wel verdeeld. Ik zou liever voor de veiligheid het niet meer doen.
8 dagen geleden
Reactie op BehulpzamePegasus690003
Als het meegekookt wordt kook je de alcohol eruit. Dus dan zou er niks aan ...
Dat dacht ik ook mijn vorige zwangerschap, maar toen even gedubbelcheckt en dit klopt niet. Zelfs als je het uren laat opstaan, laat inkoken, dan zit er nog wel alcohol in.
Of voor ts er zoveel alcohol in zat dat het schadelijk kan zijn, dat weer ik niet. Ik denk zelf dat een keer per ongeluk niet direct veel kwaad kan.
Als je vaak met fam eet en ze graag uitgebreid koken, zou ik wel na je echo het vertellen, anders kans dat er ook voedsel langskomt wat je niet mag eten nu .
8 dagen geleden
Op andere websites staat dat de alcohol volledig er uit gekookt word, dus d ...
Bedankt! Ik wil het eigenlijk gewoon zo snel mogelijk vertellen zodat we er gewoon op kunnen letten dat ik niks met alcohol eet. Maar uit een soort paniek en niet weten hoe ik er onderuit kon komen heb ik er toch wat van gegeten. En daarna denk ik dan wat als…
8 dagen geleden
Bij mijn eerste kindje wisten we zeker dat ik niet zwanger was omdat we geen seks hadden gehad rondom mijn ovulatie (dachten we dus). Best veel gedronken met carnaval en een paar dagen later had ik een positieve test in handen. Natuurlijk veel spijt van de alcohol maar uiteindelijk heb ik nu een heel gezond en slim mannetje hier rondlopen. Vanaf nu gewoon écht geen alcohol meer drinken en het loslaten want wat gebeurd is is gebeurd en je bent je er nu bewust van!