113 Reacties

3 maanden geleden

Een goede test heeft niks te maken met of je een miskraam krijgt of niet. Zolang je lichaam nog niet door heeft dat het niet goed zit maak je gewoon hcg aan.

3 maanden geleden

Een goede test heeft niks te maken met of je een miskraam krijgt of niet. Z ...
Inderdaad ik had vorig jaar april knaltesten met 5 weken zwangerschap en met 7 weken een miskraam

3 maanden geleden

13 dpo vandaag

3 maanden geleden

Een goede test heeft niks te maken met of je een miskraam krijgt of niet. Z ...
Dat weet ik. Als je goed lees staat er: ‘Misschien helpt het voor anderen om gerust gesteld te worden.”

3 maanden geleden

Ik twijfel dus ook een beetje of dit aflopend is of niet.. Het is een ander merk dus en de eerste is in de ochtend genomen en de tweede vanmiddag om 14u ongeveer.. dus misschien moet ik het ook niet willen vergelijken.. Wat denken jullie? (Nog 2 dagen tot m'n volgende menstruatie)

3 maanden geleden

Beiden positief toch ?

3 maanden geleden

Reactie op missjoy89

Beiden positief toch ?
Ja maar ik twijfel of de streep minder sterk is.. maar inderdaad beide positief!

3 maanden geleden

Reactie op SanneCharlotte

Ja maar ik twijfel of de streep minder sterk is.. maar inderdaad beide posi ...
Ik had alleen maar lichte strepen en ben nu 4-5 weken zwanger

3 maanden geleden

Ik twijfel dus ook een beetje of dit aflopend is of niet.. Het is een ande ...
Ik denk dat het ook verschillend is qua testen. Zie dat je verschillende testen hebt gebruikt. De één is gevoeliger dan de andere. :)

3 maanden geleden

Reactie op Chaleo

Ik denk dat het ook verschillend is qua testen. Zie dat je verschillende te ...
Ja dat denk ik eigenlijk ook 🫢 Ik heb nog een clearblue liggen voor morgen ochtend!! Ik ben heel benieuwd!!

3 maanden geleden

Ik twijfel dus ook een beetje of dit aflopend is of niet.. Het is een ande ...
Ik zou in ieder geval zelfde soort test gebruiken en dan om de dag testen met ochtend urine. Hcg verdubbeld namelijk elke 2 dagen.

3 maanden geleden

Test van vanmorgen (geen ochtend urine, vergeten). Volgens mijn berekening nu 4+2? Vind de steep al mooi duidelijk 😌. Na 3 miskramen hoop ik dat het goed mag blijven gaan.

3 maanden geleden

Een paar minuten na het testen, was zo ongeldig als het maar zijn kon...

3 maanden geleden

Na 1 uur heb ik hem uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet, zag dat het teststaafje toen opeens wel nattig werd, maar wit bleef. Weer in het doosje gedaan met de gedachte om het later weg te gooien... weer een uur later de test gepakt om het weg te gooien, zag hij er zo uit. Hartstikke ongeldig natuurlijk

3 maanden geleden

Een nieuwe test gekocht en nog tijdens het doorlopen van de urine, werden beide strepen overduidelijk zichtbaar😅 beide testen met middag urine

3 maanden geleden

Vanmorgen vroeg. Kan het nog even niet bevatten ofso😱

3 maanden geleden

Had verwacht met 3 dagen ertussen toch wel een duidelijker verschil te zien, nu maak ik me natuurlijk gelijk zorgen :(

3 maanden geleden

Na 4 jaar proberen, 2 ivfs met 5 terugplaatsingen... is het bij terugplaatsing 6 eindelijk raak 🥰. We waren zo in shock dat we gisteren eerst aan het panieken waren. 4 + 4 dagen op de foto. Vanochtend nog 2 testen gedaan. Beiden erg positief, incl Digitale test met 2-3 weken resultaat.

3 maanden geleden

Reactie op Elodya

Had verwacht met 3 dagen ertussen toch wel een duidelijker verschil te zien ...
Ik heb hetzelfde. Mijn testen lopen niet af maar ook niet echt goed op 😩

3 maanden geleden

Reactie op K1Mx

Ik heb hetzelfde. Mijn testen lopen niet af maar ook niet echt goed op 😩
Zo naar he! Maakt je zo onzeker.. terwijl het niks hoeft te betekenen. Ik stop nu met testen. Als het toch niet goed is merk ik het vanzelf wel. Ik ga gewoon proberen vertrouwen te houden.