12 Reacties
7 dagen geleden
Wat naar. Hoeveel weken ben je? Heb je toevallig foto's zodat we met je mee kunnen kijken?
7 dagen geleden
Ik ben vandaag 5+5… Het zijn 2 verschillende testen van de action en van pre-mom, datums kloppen.
7 dagen geleden
Reactie op mieshelena
Ik ben vandaag 5+5… Het zijn 2 verschillende testen van de action en van pr ...
Van wat ik eruit op kan maken zie ik eigenlijk alleen maar knaltest en😊 En bij de test van 11/17 lijkt het alsof het lijntje niet helemaal gepakt heeft, dat had ik ook weleens; dat het lijntje alleen aan de bovenkant bijvoorbeeld goed kleurt en de rest vager lijkt. Mag ik vragen wat de getallen aan de rechterkant betekenen, zoals 0,79 laag? Ben nieuwsgierig haha
7 dagen geleden
Reactie op SBB13
Van wat ik eruit op kan maken zie ik eigenlijk alleen maar knaltest en😊 En ...
Dit stelt me enigzins gerust 🥰
Ik heb ze via de app opgeslagen waar ik inderdaad ook de ovulatietesten mee invulde.. Deze geven indd een waarde aan die normaal de ovulatietesten “toetst” om te zien of je je piek al hebt.. Misschien niet helemaal slim en alleen maar zenuwslopender 🙈
7 dagen geleden
Reactie op Bysaa
Ik zie dat je ze via de app ingevuld hebt bij de ovulatietesten, heb je dat ...
Eigenlijk om te zien of ze niet teruglopen, omdat de lijntjes wat vager leken.. Maar misschien moet ik gewoon op mn lichaam vertrouwen 🤞🏼
7 dagen geleden
Allemaal knaltesten hoor!
Zal als ik jou was stoppen met testen.
Ik heb al 2 kinderen en bij hun nooit zulke knallers gehad, maar een vaag streepje.
Nu pas voor het eerst een knaller en tien nog maar een keer getest, want zo fel zijn ze nooit ;-)
Onzeker hè, zwanger zonder eerste echo of al schopjes voelen...
7 dagen geleden
Reactie op GrandiozeLavendel714552
Allemaal knaltesten hoor!
Zal als ik jou was stoppen met testen.
Ik heb a ...
Wat fijn om te horen!
Pff ja, echt enorm onzeker! Ben echt de dagen af aan het tellen tot de echo.. 🙈
Heb jij je echo al gehad?
6 dagen geleden
Reactie op iirriizz
Idd ik zou ook gewoon stoppen met te testen. Maakt je alleen maar onzeker. ...
Dankjewel voor je reactie 🫶🏼