21 Reacties

13 dagen geleden

Helaas heb ik nog geen goede tips gevonden🙈 Het enige wat lijkt te werken tot nu toe is wat eten.. maar na zo’n 1.5uur ben ik dan weer misselijk en ga ik maar weer wat eten en dit herhaalt zich sinds 3 dagen🤣

13 dagen geleden

Ik was in m’n eerste zwangerschap 16 weken kotsmisselijk hele dag door, echt ellendig! Suprimal pilletjes (verkrijgbaar bij drogist) hielp mij de dag door. Verder eten wat erin ging, veel gekke dingen: vanillevla, wit brood met kaas, Cream crackers, watermeloen komkommer smoothies

13 dagen geleden

Sea Bands zijn hier de oplossing in combinatie met ieder uur wat eten. Ook slik ik iedere ochtend bij m'n ontbijt gember capsules.

13 dagen geleden

Reactie op Babywens24

Sea Bands zijn hier de oplossing in combinatie met ieder uur wat eten. Ook ...
Maakt het nog uit welke gembercapsules? Vorige zwangerschap 10x per dag moeten spugen dus wil nu wat meer proberen om dat te voorkomen

13 dagen geleden

Reactie op Babywens24

Sea Bands zijn hier de oplossing in combinatie met ieder uur wat eten. Ook ...
Kan je de banden hergebruiken of moet je elke dag een nieuwe?

13 dagen geleden

Reactie op 123Amy

Maakt het nog uit welke gembercapsules? Vorige zwangerschap 10x per dag moe ...
Bij mij hielpen de gember wortel capsules van Holland & Barrett bij mijn vorige zwangerschap

12 dagen geleden

Reactie op 123Amy

Maakt het nog uit welke gembercapsules? Vorige zwangerschap 10x per dag moe ...
Ik heb die van Broeders. Die kunnen ook nog in combinatie met andere pilletjes als het echt extreem zou worden.

12 dagen geleden

Reactie op SereneKolibrie465972

Kun je zolang dragen als je wilt en hergebruikt worden.

8 dagen geleden

Herbruikbaar, het zijn een soort elastieken bandjes die je ook kan gebruiken tegen auto/boot/vliegen misselijkheid

8 dagen geleden

Mijn verloskundige zei dat ik om Emesafene moest vragen bij de huisarts. Maar geen idee of dat helpt. Mijn misselijkheid werd de volgende dag(en) aanzienlijk minder. Dus niet meer om gevraagd. X

6 dagen geleden

Heb dit besteld ben benieuwd

6 dagen geleden

Ik heb dit gekregen op advies van verloskundige en het hielp voor het slapen iig

6 dagen geleden

Helpen die sea bands?

6 dagen geleden

Reactie op Happiness91

Helpen die sea bands?
Bij mij wel

4 dagen geleden

Reactie op Major

Ik heb dit gekregen op advies van verloskundige en het hielp voor het slape ...
Bij mij werken deze erg goed! Alleen word ik er wel heel erg vermoeid door

4 dagen geleden

Bij mij werken deze erg goed! Alleen word ik er wel heel erg vermoeid door
Ik heb deze ook! Helpen mij super goed. Alleen in de bijsluiter staat dat je het product maar 2 weken mag gebruiken. Hoe doen jullie dit? Ik heb het wel langer nodig vrees ik 🙈

4 dagen geleden

Verse gember thee helpt hier. ‘s ochtends op de nuchtere maag.. en na een aantal uur weer een kopje dat hielp mij in ieder geval..

4 dagen geleden

Ik heb nu een goed ritueel om on te gaan met het overgeven en misselijkheid (in mijn eerste zwangerschap was het 10x erger en zou dit niet hebben geholpen, maar nu kom ik werkdagen zo door). Overgeven in de ochtend totdat het stopt ik drink dan wat zodat ik geen gal spuug, ik moet gerust 10x in de ochtend., dan iets eten + sea bands, 2 suprimal,1 gember capsules. 6 uur later weer en 6 uur later weer. Werkt voor mij beter om op tijd te doen dan wanneer het heel erg wordt weer.

4 dagen geleden

Ik heb van de huisarts tabletjes gekregen die erg helpen

3 dagen geleden

Mijn vorige zwangerschap hielp uit bed gelijk 1 beschuitje eten en even rustig zitten. Dan ging ik me klaar maken en at ik nog wat beschuitjes. Ook gember pilletjes van de drogist hielpen bij mij. Nu nog nergens last van 🤞