11 Reacties

vor 9 Tagen

Wat vervelend zeg. Spannend. Maar als je geen ovulatietesten heb gebruikt kan het dus ook zijn dat je nog minder ver bent?

vor 9 Tagen

Denk dat wij daar niks over kunnen zeggen. Maar naar de verloskundige moet luisteren en diegene moet vertrouwen

vor 9 Tagen

Wat vervelend zeg. Spannend. Maar als je geen ovulatietesten heb gebruikt k ...
Ja heel spannend! Ja klopt, dat kan ook zeker. Maar ik dacht dus altijd dat als je eisprong later is, je cyclus ook langer wordt? Maar dat is dus niet zo? Want m’n cyclus is altijd rond de 26 dagen en dacht nu omdat ik een aantal dagen ben teruggezet, ik dan ineens eigenlijk een langere cyclus zou moeten hebben. Maar dat klopt volgens mij dus ook niet? 🙈 vind het moeilijk te begrijpen allemaal maar het is nu in ieder geval een kwestie van afwachten helaas…

vor 9 Tagen

Heel vervelend voor je. Ik heb dat ook gehad en bij mij werd het een miskraam. Hopelijk voor jou volgende week een sterk hartje ♥️ sterkte aankomende week

vor 9 Tagen

Reactie op Roosje2426

Heel vervelend voor je. Ik heb dat ook gehad en bij mij werd het een miskra ...
Ach verschrikkelijk… 😢 hoeveel weken dacht jij toen te zijn…? Lief, dankjewel 🤍

vor 9 Tagen

Reactie op Latish

Ach verschrikkelijk… 😢 hoeveel weken dacht jij toen te zijn…? Lief, dankje ...
Ik dacht toen bijna 7 weken te zijn, maar werd 10 dagen terug gezet. Maar ik voelde het zelf echt dat het mis was.

vor 9 Tagen

Verschrikkelijk nieuws.. Helaas, bij mij hetzelfde gebeurt. Met 6,5 week eerste echo gehad, hartje klopte ook traag… maar de verloskundige (en wij) hadden nog hoop! Helaas, is het bij ons een miskraam geworden in januari 😔 Ik hoop voor jou dat het goed komt!! Ga voor je duimen🍀❤️

vor 9 Tagen

Ik heb dit ook gehad in 2022, bij mij was dit helaas slecht nieuws en een week daarna was het hartje gestopt met kloppen..

vor 9 Tagen

Ik heb het ook gehad bij mij werd het een MA
Wat onwijs spannend! Ik heb gisteren de echo gehad. Ik zou op 7 weken zitten, maar werd terug gezet naar 6+3. Ik weet wanneer ik mijn ovulatie had, dus ik weet ook dat ik 7 weken ben. Vk zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, want het vruchtje hoeft maar net iets krom oid te liggen. Zag je ook echt dat het hartje traag klopte? Bij mij zag je een kloppend hartje, maar geen idee of het traag was.

vor 8 Tagen

Ik heb zo’n situatie gehad, ik was vrij zeker van mijn ovulatie ook door testen. Het vruchtje was de volgende echo in dezelfde lijn doorgegroeid dus dachten dat het toch goed zat, maar kreeg helaas met 11 weken toch een miskraam. Achteraf zat het denk ik vanaf het begin al fout. Ik hoop voor jou op een betere uitkomst!