208 Reacties
茅茅n maand geleden
Test van vandaag. Heb ook een ClearBlue Digital gedaan en die gaf Zwanger 1-2 weken aan馃槏
茅茅n maand geleden
Reactie op Mommylove12
Test van vandaag. Heb ook een ClearBlue Digital gedaan en die gaf Zwanger ...
Wauw! Licht maar HEEL duidelijk 馃ぉ馃ぉ gefeliciteerd 鉂わ笍
茅茅n maand geleden
Reactie op ger1992
Ik twijfel nog. Wat zeggen jullie?
Ik zie heel vaag een streepje! Zo begon het bij mij ook. Was het binnen de afleestijd?
茅茅n maand geleden
Is dit positief? Ik ben 2 a 3 dagen voor nod.. maar het is geen early test
茅茅n maand geleden
Hello! :) dit is de early test, zelfs 8 dagen voor mn menstruatie genomen, en zo duidelijk! Vind het enorm spannend omdat het nog zo pril is..
茅茅n maand geleden
Reactie op Lindsay2024
Hello! :) dit is de early test, zelfs 8 dagen voor mn menstruatie genomen, ...
Zo! Dat is een knaller voor 8 dagen voor je menstruatie. Gefeliciteerd 馃槏
茅茅n maand geleden
Op 8DPO een e@h test gedaan omdat ik die nacht wakker had gelegen en ineens alles kon ruiken, wat ik normaal nooit kan! Verder buiten wat lichtelijk zeurende borsten/tepels, kortademigheid wat ik op het luilakken van de vakantie gooide en op 7DPO een flinke buikgriep te pakken hebben gehad totaal geen symptomen. Ik had deze ronde dan ook afgeschreven en was eigenlijk als bezig met wanneer mijn ongesteldheid zou doorbreken.
Tot mijn grote verbazing zag ik in de ochtend van 8DPO een tuurlijntje, in de middag nogmaals getest en echt een duidelijker lijntje.
Vandaag 9DPO en weer getest, nog duidelijker. Morgen komt er een digitale ClearBlue binnen als die positief is dan is het duidelijk.
(Foto: 8DPO, in de middag)
茅茅n maand geleden
Reactie op FlorissanteCactus519337
Op 8DPO een e@h test gedaan omdat ik die nacht wakker had gelegen en ineens ...
Dit is al vrij duidelijk! Gefeliciteerd 馃コ
茅茅n maand geleden
Ook mensen die een paar dagen achter elkaar blijven testen na positief getest te hebben? Kan het niet laten, al weet ik dat het niet veel zegt. Toch wil ik de testen zien oplopen馃檴
茅茅n maand geleden
Reactie op AnoniemSR
Ik zie hier niets, sorry
Ik nu die hier is ge眉pload ook niet 馃槀 de originele foto is wel duidelijk gelukkig haha
茅茅n maand geleden
Reactie op Mommylove12
Ook mensen die een paar dagen achter elkaar blijven testen na positief gete ...
Jupppp zo leuk om te doen en zien 馃グ馃槄
茅茅n maand geleden
Reactie op Mommylove12
Jaaaa geweldig馃ぉ echt een obsessie
茅茅n maand geleden
Reactie op Mommylove12
Hier ook hoor! Vind het een fijn gevoel om de testen iedere dag een beetje donkerder te zien worden 馃檴
茅茅n maand geleden
Reactie op Lindsay2024
Hello! :) dit is de early test, zelfs 8 dagen voor mn menstruatie genomen, ...
Dit is wel heel duidelijk zo vroeg.. zijn het er niet meer.. ik had op mijn nod bij de wekenindicator 2-3 weken en teste ook vroeg (niet zo vroeg als jij) positief. Ik zou het even checken