208 Reacties

één maand geleden

Hoe was jullie test vandaag?🤩

één maand geleden

Van de week al een licht streepje bij mijn early test maar vond het toch nog moeilijk te geloven. Vandaag NOD en nu een gewone test maar nu een heeeeeeel duidelijk streepje 🙏🥰🥰😍🥳

één maand geleden

🩷🩷🩷

één maand geleden

Reactie op Geeb89

Van de week al een licht streepje bij mijn early test maar vond het toch no ...
Heel duidelijk! Gefeliciteerd 🥳🩷

één maand geleden

Hoe was jullie test vandaag?🤩
😍

één maand geleden

Reactie op Mommylove12

😍
Wauwieeee! Wanneer is je nod? Mijn foto wordt elke keer wazig hier waardoor je het streepje niet meer ziet, hij is nog best licht bij mij

één maand geleden

Wauwieeee! Wanneer is je nod? Mijn foto wordt elke keer wazig hier waardoor ...
Mijn nod is over 3 dagen ongeveer, maar heb een onregelmatige cyclus dus het is lastig te zeggen. De foto’s hier worden heel wazig na het uploaden. Zo begon het bij mij ook. Zolang jij het streepje maar ziet😊! Hopelijk loopt het snel op!

één maand geleden

Reactie op Mommylove12

Mijn nod is over 3 dagen ongeveer, maar heb een onregelmatige cyclus dus he ...
Oh wel donkere test al dus! Bij mij over 4 dagen. Jaaa in het echt is hij goed zichtbaar en donkerder dan gisteren dus top!

één maand geleden

Oh wel donkere test al dus! Bij mij over 4 dagen. Jaaa in het echt is hij g ...
Ohh best vroeg ook! Dat het donkerder wordt is een goed teken iig😁

één maand geleden

Hoi allemaal! Hier vanochtend vroeg toch wat stress want de 1e test van vanochtend leek wat lichter (de een na onderste waar een zwart streepje op staat). Twee uurtjes later nog een keer getest en deze streep is (gelukkig!!) zichtbaarder; de onderste met twee zwarte streepjes. Wat denken jullie? Lopen de testen een beetje op? Iehhhh zo spannend allemaal! Het is ons eerste kindje en ik merk dat ik er ontzettend onzeker van word (maar ook heel blij ben uiteraard).

één maand geleden

3 dagen voor mijn NOD 🥹😍

één maand geleden

Hier geen tuurtest meer! Vandaag 4+2 volgens eigen berekeningen. 4e zwangerschap voor eerste kindje. Nog nooit zo vroeg zo'n duidelijke test gehad. Dat geeft hoop maar man wat vind ik het spannend 🤞🏽

één maand geleden

Hii allemaal, gefeliciteerd met alle positieve testen 🥰. Ik heb ook wat vage positieve testen. 3 tot nu toe. 2 op 12 dpo, (1 binnen afleestijd en 1 buiten afleestijd) en de onderste van 13 dpo. Mijn man vind het alleen allemaal wat vaag. Hij ziet wel iets maar of dat dat ook betekend dat ik zwanger zou zijn…. De lijntjes zijn zo verl vager dan de controle test.. 😂 Dus hij zegt dat als ik over 2 weken niet ongesteld ben geworden dat hij het dan misschien wel gelooft…. Nou dames geloven jullie het wel met deze testen?

één maand geleden

Reactie op MoonAndSun

Hii allemaal, gefeliciteerd met alle positieve testen 🥰. Ik heb ook wat va ...
Kwaliteit gaat er wel wat op achteruit. Wie weet is het hierop beter te zien.

één maand geleden

Reactie op MoonAndSun

Kwaliteit gaat er wel wat op achteruit. Wie weet is het hierop beter te zie ...
Ik zie zeker een tuurstreepje! HCG verdubbelt inprincipe om de dag. Ook testen sommige toch smiddags/savonds duidelijker dan sochtend. Wel met geconcentreerde urine dan. Ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd ❤️🤞🏽

één maand geleden

Hier inmiddels ook geen tuurtest meer 🥰 Nu 4+1 volgens eigen berekening en mag een echo inplannen voor over ca. 3 weken i.v.m. onregelmatige cyclus. Vind het ook allemaal heel spannend omdat het nog zo pril is 🙊

één maand geleden

Reactie op MoonAndSun

Kwaliteit gaat er wel wat op achteruit. Wie weet is het hierop beter te zie ...
Gefeliciteerd, had je ook al eerder getest? Hier vandaag op 10dpo negatief. Dacht wel wat aan mijn lichaam te voelen. Dus hoop dat het nog veranderd 🤞🏼

één maand geleden

Reactie op Femezz

Gefeliciteerd, had je ook al eerder getest? Hier vandaag op 10dpo negatief. ...
Ja ik had op 9 dpo met een early action getest, negatief. 10/11 dpo (04:00 snachts haha) met ren clearblue early ook negatief. Dus het kan zeker nog!

één maand geleden

Vandaag weer op mijn nod getest. Heb mezelf voorgenomen dat dit de laatste test wordt 🙊

één maand geleden

Reactie op Femezz

Gefeliciteerd, had je ook al eerder getest? Hier vandaag op 10dpo negatief. ...
Ohh herkenbaar dit! Gisteren op vermoedelijk 8/9dpo nog negatief, maar had geen geduld meer en voel me anders! 🤞🤞