32 Reacties

茅茅n dag geleden

Reactie op Lindsay2024

Hello! :) dit is de early test, zelfs 8 dagen voor mn menstruatie genomen, ...
Dit is wel heel duidelijk zo vroeg.. zijn het er niet meer.. ik had op mijn nod bij de wekenindicator 2-3 weken en teste ook vroeg (niet zo vroeg als jij) positief. Ik zou het even checken

13 uur geleden

Hoe was jullie test vandaag?馃ぉ

12 uur geleden

Van de week al een licht streepje bij mijn early test maar vond het toch nog moeilijk te geloven. Vandaag NOD en nu een gewone test maar nu een heeeeeeel duidelijk streepje 馃檹馃グ馃グ馃槏馃コ

12 uur geleden

馃┓馃┓馃┓

12 uur geleden

Reactie op Geeb89

Van de week al een licht streepje bij mijn early test maar vond het toch no ...
Heel duidelijk! Gefeliciteerd 馃コ馃┓

12 uur geleden

Reactie op Nnylimed

Hoe was jullie test vandaag?馃ぉ
馃槏

12 uur geleden

Reactie op Mommylove12

馃槏
Wauwieeee! Wanneer is je nod? Mijn foto wordt elke keer wazig hier waardoor je het streepje niet meer ziet, hij is nog best licht bij mij

12 uur geleden

Reactie op Nnylimed

Wauwieeee! Wanneer is je nod? Mijn foto wordt elke keer wazig hier waardoor ...
Mijn nod is over 3 dagen ongeveer, maar heb een onregelmatige cyclus dus het is lastig te zeggen. De foto鈥檚 hier worden heel wazig na het uploaden. Zo begon het bij mij ook. Zolang jij het streepje maar ziet馃槉! Hopelijk loopt het snel op!

12 uur geleden

Reactie op Mommylove12

Mijn nod is over 3 dagen ongeveer, maar heb een onregelmatige cyclus dus he ...
Oh wel donkere test al dus! Bij mij over 4 dagen. Jaaa in het echt is hij goed zichtbaar en donkerder dan gisteren dus top!

12 uur geleden

Reactie op Nnylimed

Oh wel donkere test al dus! Bij mij over 4 dagen. Jaaa in het echt is hij g ...
Ohh best vroeg ook! Dat het donkerder wordt is een goed teken iig馃榿

10 uur geleden

Hoi allemaal! Hier vanochtend vroeg toch wat stress want de 1e test van vanochtend leek wat lichter (de een na onderste waar een zwart streepje op staat). Twee uurtjes later nog een keer getest en deze streep is (gelukkig!!) zichtbaarder; de onderste met twee zwarte streepjes. Wat denken jullie? Lopen de testen een beetje op? Iehhhh zo spannend allemaal! Het is ons eerste kindje en ik merk dat ik er ontzettend onzeker van word (maar ook heel blij ben uiteraard).