208 Reacties
25 dagen geleden
Ik snap er niks meer van.. deze testen zijn van een merk. Waarschijnlijk al ...
Is je NOD al geweest?
25 dagen geleden
Nee over 2 dagen
Ik zou 2 dagen wachten en dan nog een keer testen met een andere test dan die van op de foto鈥檚. Kwaliteit van de foto is hier ook niet heel goed, maar het kijken indrooglijntjes te zijn. De eerste testen die bij mij positief uitpakte waren de Kruidvat 2v5 (normale, geen early) en de normale van de Action. 馃槉
25 dagen geleden
Ik snap er niks meer van.. deze testen zijn van een merk. Waarschijnlijk al ...
Ik heb dit ook een aantal keren gehad. Ook mijn testen liepen niet op, voor NOD. Helaas liep dat ook nooit goed af (wel een bevruchting, maar niet blijven zitten).
Ik hoop voor je dat ze nog oplopen de komende dagen馃崁
25 dagen geleden
Reactie op Mommytobe-aug2022
Ik twijfel of ik een streepje zie. Tuur me gek馃槄
Precies dit had ik toen ik te vroeg getest had, ik dacht ah is negatief. Week later mn vriend zij je moet echt nog een keer testen, dus ik maar voor de zekerheid gedaan, gelijk positief haha
25 dagen geleden
Reactie op Lindsay105
Precies dit had ik toen ik te vroeg getest had, ik dacht ah is negatief. We ...
Hahaha er is nog hoop dus hahaha
24 dagen geleden
Reactie op stella2021
Ik zou 2 dagen wachten en dan nog een keer testen met een andere test dan d ...
Dankjewel. De lijntjes verschenen vrijwel direct. Sowieso binnen de afleestijd. Overmorgen ga ik opnieuw testen met een andere.
24 dagen geleden
Is het aflopend of kun je dat niet zeggen met 2 verschillende merken?
24 dagen geleden
Reactie op SanneCharlotte
Is lastig te zeggen met twee testen!
23 dagen geleden
Dankjewel. De lijntjes verschenen vrijwel direct. Sowieso binnen de afleest ...
Vandaag opnieuw getest met een test van de kruidvat. Zou het dan toch?! Of is dit een voorgedrukt lijntje?
23 dagen geleden
Vorige week een positieve test in handen en een digitale CB die 1-2 weken aangaf. Afgelopen vrijdag of zaterdag zou mijn NOD zijn. Ik heb nog steeds positieve testen in handen alleen nog steeds niet echt een knaltest. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat op de NOD duidelijk wel. Het kan alle kanten op, maar ik hoop vooralsnog de goede maar ergens in m鈥檔 achterhoofd ben ik bang voor een miskraam 馃槱
23 dagen geleden
Reactie op SanneCharlotte
Dat kun je inderdaad niet zeggen met 2 verschillende merken is mijn ervaring馃槉 Ik had bij mijn vorige zwangerschap van mijn 1e kindje ook dat deze CB een lichtere lijn gaf. Ik test deze keer dus alleen met 1 merk, dan kan je de oploop beter checken!