10 Reacties

20 uur geleden

Waarschijnlijk gewoon buikgriep niks met je zwangerschap te maken

20 uur geleden

Wat vervelend zeg. Ik zou eerlijk gezegd toch even bellen. Tuurlijk vinden ze niet dat je je aanstelt!

20 uur geleden

Heel erg toevallig, dit is mij gisteravond gebeurd. Ik had gisteravond uit het niets opeens een weeïg gevoel, ik dacht; zijn dit mijn darmen of is het foute boel betreft de zwangerschap? Toen ik mijn darmen hoorde rommelen en ik aandrang voelde, gauw naar de wc en daar kwam inderdaad… diarree. Opluchting want het weeïge gevoel trok ook weg. Later op de avond nog een keer hetzelfde rondje😅 daarna is het rustig gebleven en heb geen kramp en weeïg gevoel meer. De vertrouwde kwaaltjes van misselijkheid, zere borsten en vermoeidheid zijn nu gewoon weer aanwezig. Dat voelt goed! Oh en die steken van binnenuit naar het uiteinde: die had ik ook. Die heb ik deze zwangerschap twee keer eerder (kort) gevoeld. Kan dat ook niet helemaal verklaren… denk dat het hetzelfde gevoel is als hoe jij het beschrijft. Ik vertrouw er nu toch op dat het een soort buikloopje is geweest, het heerst in mijn omgeving enorm deze week! Hopelijk stelt je dit een beetje gerust, jouw berichtje mij wel namelijk!

20 uur geleden

Ohja, ik ben trouwens vandaag 7 weken en 5 dagen!

Reactie op Eva0892

Heel erg toevallig, dit is mij gisteravond gebeurd. Ik had gisteravond uit ...
Ja het is zo lastig wat hoort erbij en wat niet. Stelt me wel wat gerust dat jij dit ook had! Ik denk er nog even over na om m'n verloskundige te bellen of niet. Maandag 2 december hebben we de eerste echo pas...kan echt niet wachten!

20 uur geleden

Op dit moment heerst buikgriep enorm dus dat zou het zeker kunnen zijn. Je darmen klinkt als een geïrriteerde/ontstoken darmwand ik heb zelf pds en als ik een flinke opvlamming heb zit ik ook te zweten draaien en moet ik soms overgeven. Hier kun je weinig aan doen, bij mij werkt het om een paar dagen vezel arm te eten 🙈🙈 en niet te vet.

19 uur geleden

Heb je ook koorts? Ik dacht in 2019 met 7 weken zwangerschap een miskraam te hebben maar het bleek een blindedarmontsteking. 🙈 Dezelfde klachten als jij beschrijft. Vooral pijn rechts onderin. Beterschap. 🍀

Reactie op Ukkie2025😍

Heb je ook koorts? Ik dacht in 2019 met 7 weken zwangerschap een miskraam t ...
Nee geen koorts, het is meer over heel m'n onderbuik verdeeld de pijn

17 uur geleden

Reactie op VolhardendeZonsverduistering621122

Ja het is zo lastig wat hoort erbij en wat niet. Stelt me wel wat gerust da ...
Herkenbaar, alles wat ook maar een beetje argwanend voelt, leidt tot angst voor dat het fout kan zijn. Lastig he! Nog even wachten tot de echo dus. Hier ook nog een weekje wachten…
Net de verloskundige gebeld, wat ze zo hoorde hoefde ik me geen zorgen te maken om de baby. Waarschijnlijk een virusje. En ik denk zelf dan meerdere haha, want ik werk in de kinderopvang en er gaat van alles rond momenteel. Ik ga straks zetpillen halen enz en dan kijken of ik me wat beter voel. En lekker m'n rust pakken dit weekend. Als er wel wat was kon ik altijd bellen zeiden ze.