183 Reacties
5 dagen geleden
Ik merk dat ik zo labiel als iets ben, een schattige hond, iemand die lieve woorden uitspreekt, een heerlijke maaltijd. De tranen komen bij wijze van spreken al 😅 is dat voor meerdere herkenbaar?
5 dagen geleden
Ik ben ook rond 24 juli uitgerekend. Bij hoeveel weken maken jullie een afspraak bij de verloskundige of direct al? 🙈
5 dagen geleden
Hoi!
Ik ben volgens eigen berekening op 22 juli uitgerekend, nu 5+4. Over ruim een week de eerste afspraak bij de verloskundige, ben heel benieuwd of je dan al een echo gaat krijgen of pas een aantal weken later en of mijn berekening gaat kloppen🙏
5 dagen geleden
Reactie op Laarwens
Ow wat super fijn!! Dat het dan nu toch zelf gelukt is!!
Jaaaa bizar, maar zo fijn 😍
5 dagen geleden
Reactie op Goossens1993
Ik merk dat ik zo labiel als iets ben, een schattige hond, iemand die lieve ...
Hahah, ik werd net helemaal verliefd op alle Nijntje babyspullen in de HEMA 🤭
5 dagen geleden
Reactie op Schildpadje1
Hoi!
Ik ben volgens eigen berekening op 22 juli uitgerekend, nu 5+4. Over ...
Oowwh wat leuk! Gefeliciteerd! Zelf dinsdag ook een positieve test gehad. Eerste zwangerschap na mijn miskraam in augustus. Ik ben zelf denk ik 19 juli uitgerekend maar kom er dan op dat ik nu 5 weken ben. Hoe kom jij dan op 5+4 met 22 juli als uitgerekende datum?😅🤭
5 dagen geleden
Reactie op Schildpadje1
Hoi!
Ik ben volgens eigen berekening op 22 juli uitgerekend, nu 5+4. Over ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe kom je op 22 juli? 🫣 Ik ben vandaag 5+5 weken en ben 14 juli uitgerekend. We weten dit vanwege een ICSI traject.
5 dagen geleden
Ik ook 23 juli. Heb over twee weken een echo. Heel benieuwd ! Heb een zoon van 5
5 dagen geleden
25 juli hier! 4+1. Af en toe misselijk en licht in mijn hoofd, veel sneller buiten adem en moe en best wel wat krampen. Verder is het nieuws wel een beetje ingedaald (haha) inmiddels. Vanmiddag aangemeld bij een verloskundigenpraktijk, dus over een paar weken de eerste echo! 🥰
5 dagen geleden
Reactie op Snoepje123xxx
Hier ook uitgerekend in juli. Ik vroeg me af hoe het bij jullie zit tijdens ...
Kan meer doorbloed zijn, misschien daardoor
4 dagen geleden
Reactie op Laarwens
Heb ook nog niet zo heel veel klachten...wat ik heel stom vindt, want dat z ...
Ja klachten stellen echt gerust he😂 Ik wist meteen dat ik zwanger was. Ben de hele week al vrolijk ipv depri zoals normaal voor mijn menstruatie en ik werd misselijk en kreeg pijnlijke borsten. Geen grote klachten, maar precies zoals bij mijn vorige zwangerschap.
4 dagen geleden
Hier ook net positief getest, ik zit echt helemaal einde juli of begin augustus. Mijn cyclus weet ik niet want het was mijn eerste/anderhalfste menstruatie na mijn vorige zwangerschap en borstvoedingsperiode. Volgens de berekening van de eerste dag van mn laatste menstruatie is de uitgerekende datum 2 aug maar als ik bereken vanaf de eisprong is het 31 juli!