191 Reacties
5 dagen geleden
Hier ook 28 juli uitgerekend volgens eigen berekening. 6 december een vroege echo staan ivm eerdere mola zwangerschap. 3e zwangerschap, af en toe wat menstruatie krampjes of steekjesx, pijnlijke tepels als k er op iig, wat vermoeid en hongeriger. Daarnaast elke ochtend heel vroeg wakker .. 🥲
5 dagen geleden
Gefeliciteerd allemaal!!
Ik ben er vrijdag achtergekomen dat ik zwanger ben. Ik had nog geen menstruatie gehad na mijn bbz begin oktober. Ik was eigenlijk gewoon aan het wachten op mn menstruatie. Maar op aandringen van een vriendin deed ik een test en tot grote verrassing was ie positief! Ik ben zo blij, en tegelijkertijd vind ik het zo spannend. Ga maandag de verloskundige bellen. Volgens mijn berekeningen ben ik tussen 25-28 juli uitgerekend🌟
5 dagen geleden
Volgens eigen berekening ook uitgeteld op 28 juli! Eerste kindje. Met vlagen wat misselijk, soms wat steken en eind van de dag moeeee. Verder voel ik mij prima!
4 dagen geleden
Hier ook vanochtend een early test en (licht) positief dus voorzichtig blij. Volgens mijn eigen berekening 30 juli 2025 uitgerekend 🥳
4 dagen geleden
Reactie op Coon
-edit mod Eliza- reactie weggehaald, appgroepen zijn niet toegestaan
Lijkt me ook leuk om aan te sluiten!
4 dagen geleden
Reactie op Coon
Leuk!
4 dagen geleden
Reactie op Coon
Hoe moet je een persoonlijk berichtje versturen? 😅