20 Reacties

10 dagen geleden

Ik ben al twee weken sinds 02.00 wakker 😩

10 dagen geleden

Ik ben ook sinds ik een positieve test heb vanaf 4-5 uur wakker. Weet niet of het komt door te veel nadenken en zorgen of dat het een symptoom is 😅

9 dagen geleden

Hier hetzelfde helaas!

9 dagen geleden

Ja hier ook vaak rond 5u, half 6. Kan ook niet meer verder slapen. Ben ook mega verkouden!

9 dagen geleden

Hier ook lichte slaap en elke dag wakker rond 5 / 6 uur

9 dagen geleden

Hier ook al weken om 5.00 wakker. Vanavond ga ik eens kijken of het helpt om twee uur vroeger op bed te gaan.

9 dagen geleden

Yep, same here. En mijn lichaam zegt dan ook vrijwel gelijk 'hee, zullen we even gaan poepen?' en daarna 'ja, en nu eten toch?'

9 dagen geleden

Jup hier ook elke ochtend stipt 5 u wakker.

9 dagen geleden

Reactie op GlimlachendeRivier657449

Yep, same here. En mijn lichaam zegt dan ook vrijwel gelijk 'hee, zullen we ...
Ik heb hier zo hard om moeten lachen 👌🏻🤣

7 dagen geleden

Ja hier ook. Vreselijk
Ik iets later om 5.55/6.00. Lekker precies lang genoeg voor m'n wekker om niet meer in slaap te kunnen vallen. Ook niet als ik uit kan slapen. Sinds 2 dagen zit m'n lichaam dan ook in 2 strijd, eerst overgeven of eerst plassen/poepen 🤔

6 dagen geleden

Pffff wat is dit toch vervelend. Al dagen vroeg wakker. Vroeg naar bed want dood moe en na 5 uur niet meer kunnen slapen. Fml

2 dagen geleden

Ja! Elke dag rond 5 uur. Nu 03:50 terwijl ik dit typ🤦‍♀️ En al tijdje geprobeerd om weer in slaap te vallen.. Overdag dus doodop ook daardoor.

2 dagen geleden

Ja hier ook steeds vroeg wakker. Hielp vanochtend ook niet mee dat onze dochter lag te hoesten. Kan geen lekker houding vinden en heb daarnaast ook last van mijn been. Heb lipodeem en dat speelt altijd meer op tijdens de zwangerschap.

één dag geleden

Wat fijn om dit te lezen ik dacht dat ik de enige was 😂! Zo irritant!

één dag geleden

Jaaa ik heb dit ook! Al sinds voor de positieve test gebroken nachten. En de laatste weken stipt om 4 uur wakker. In avond kan ik mijn ogen niet open houden, maar langer doorslapen zit er niet in 😅

21 uur geleden

Vannacht ook weer raak. Werd wakker van de hagel om 5 uur. En toen had ik teveel honger om weer in slaap te vallen. Ben ik maar wat gaan eten… en om 7 uur pas weer in slaap gevallen. Dankzij thuiswerken en geen afspraken vanochtend toch nog even kunnen slapen daarna.. maar nu alweer moe en het is pas lunchpauze

21 uur geleden

Ooh om het uur wakker. En dan rond 5u klaar wakker ben overdag zoo moe.. En even rusten zit er niet in met werk en een dreumes van 14 maanden😑

15 uur geleden

Hier ook al 1,5 week ergens tussen 3:30 en 6:00 🤦🏼‍♀️

4 uur geleden

Helaas.. dit heb ik ook. Sinds 1 week elke nacht tussen 4 en 5 wakker. Tevens nog 2 tor 3 keer toiletbezoek.. heel irritant onderhand wel vermoeiend icm 2 andere kids en werk.. weinig tussentijds rust mogelijk