20 Reacties
10 dagen geleden
Ik ben ook sinds ik een positieve test heb vanaf 4-5 uur wakker. Weet niet of het komt door te veel nadenken en zorgen of dat het een symptoom is 😅
9 dagen geleden
Hier ook al weken om 5.00 wakker. Vanavond ga ik eens kijken of het helpt om twee uur vroeger op bed te gaan.
9 dagen geleden
Yep, same here. En mijn lichaam zegt dan ook vrijwel gelijk 'hee, zullen we even gaan poepen?' en daarna 'ja, en nu eten toch?'
7 dagen geleden
Ik iets later om 5.55/6.00. Lekker precies lang genoeg voor m'n wekker om niet meer in slaap te kunnen vallen. Ook niet als ik uit kan slapen. Sinds 2 dagen zit m'n lichaam dan ook in 2 strijd, eerst overgeven of eerst plassen/poepen 🤔
6 dagen geleden
Pffff wat is dit toch vervelend. Al dagen vroeg wakker. Vroeg naar bed want dood moe en na 5 uur niet meer kunnen slapen. Fml
één dag geleden
Jaaa ik heb dit ook!
Al sinds voor de positieve test gebroken nachten. En de laatste weken stipt om 4 uur wakker. In avond kan ik mijn ogen niet open houden, maar langer doorslapen zit er niet in 😅
21 uur geleden
Vannacht ook weer raak. Werd wakker van de hagel om 5 uur. En toen had ik teveel honger om weer in slaap te vallen. Ben ik maar wat gaan eten… en om 7 uur pas weer in slaap gevallen. Dankzij thuiswerken en geen afspraken vanochtend toch nog even kunnen slapen daarna.. maar nu alweer moe en het is pas lunchpauze