226 Reacties
één maand geleden
Reactie op Gietertje
Ja maar wel een hele heftige haha
Het leek wel verdacht veel op een menstru ...
Een vriendin van mn moeder wist pas met 7,5 maand dat ze zwanger was, werd gewoon “ongesteld”😂😉
één maand geleden
Poh ik zat zo te twijfelen. I.v.m. twee miskramen hiervoor mocht ik redelijk vroeg voor een echo komen. Die staat 5nov gepland, dan ben ik zo'n 6w3d. Maar omdat niet helemaal zeker is wanneer eisprong was zou het ook kunnen dat het bijv. precies 6weken is. Daarom is het 5nov nog niet zeker of ze ook al hartslag kunnen zien. Enerzijds is het ook fijn om te weten als het al wel goed is ingenesteld, en ook goed om niet langer toe hoeven wachten om slecht nieuws te horen. Maar ik denk ook dat ik hoop toch een hartslag te zien, en dat ik toch extra onzeker wordt als er (nog) geen hartslag is.
Dus ik twijfelde of ik de afspraak zou verzetten, maar dan moet het een hele week later. Denk dat ik hem toch maar laat staan. Pfff ik vind het wachtbankje zo ingewikkeld.
één maand geleden
Reactie op Sofietje789
Poh ik zat zo te twijfelen. I.v.m. twee miskramen hiervoor mocht ik redelij ...
Ik zou eerst ook een afspraak hebben op 6 weken, maar ze heeft mij gezegd, je kan beter later komen. Ik ben ook erg bang, mijn eerste kindje en niet gepland (zeker welkom). Ik ben erg blij, maar ook ontzettend bang dat het niet goed zit. Ik heb mijn afspraak dus later, omdat ik dan zeker weet dat het hartje klopt, ipv dat ik met nog meer onzekerheid wegga
één maand geleden
Reactie op Lindsay105
Weet je hoelang je ongeveer zwanger bent?
Ik heb net de verloskundige gebeld. Ik dacht zelf 4 weken en 4 dagen, zij dacht 4 weken en 6 dagen. We hebben de eerste echo 14 november gepland.
één maand geleden
Reactie op kleindraakje
Ik heb net de verloskundige gebeld. Ik dacht zelf 4 weken en 4 dagen, zij d ...
Aaah spannend!!
één maand geleden
Net de eerste afspraak gepland voor 26-11. Nog 4 weken wachten dus.. dat worden hele lange weken😅 Als het goed is ben ik dan ongeveer 8,5 week.
Vorig jaar hebben we een ma gehad (gestopt op 7 weken, er achter gekomen bij 11 weken). Dus erg spannend nu. Maar wel fijn dat, als de echo goed is, we dan het punt waar het de vorige keer mis ging al voorbij zijn.
één maand geleden
Ik mag 11/11 .. nog 2 weken wachten dus 🤭
Ik ook’!
Hopelijk vlieg de weken zo om🤣
Zonet m’n rooster van week 46 ontvangen… dan voelt het ook dichterbij haha
Ben nu 6 weken dus op de 11 zou ik 8 weken zijn
Week er op 20-11 krijg ik weer een echo
Zit dan te denken om bij mn werk het te zeggen maar twijfel nog
Jij?
één maand geleden
Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??
Ik ook’!
Hopelijk vlieg de weken zo om🤣
Zonet m’n rooster van week 46 on ...
Oooh spannend! Dan lopen we bijna gelijk. Ik weet het niet exact maar ben dan denk ik 7 weken.
Zelf wil ik het (zolang ik geen klachten ervaar) voor mijn werk stilhouden tot 12 weken, rond de kerst dus 😊
één maand geleden
Vandaag een afspraak kunnen maken met de verloskundige. 20-11 heb ik mijn eerste echo met 7+6 weken 🥰
één maand geleden
Ik sluit graag aan! Vanmorgen positieve digitale clear bleu 🥳 eisprong was 2 weken geleden dus verwacht 4 weken te zijn.
Na hoeveel weken krijgen jullie je eerste echo? Ik ben zo benieuwd en kan nu al niet wachten 😂❤️
één maand geleden
Reactie op Zonnetje 2
Ik sluit graag aan! Vanmorgen positieve digitale clear bleu 🥳 eisprong was ...
Ik na 8 weken, dan kunnen ze goed zien of het hartje klopt. Anders grote kans dat je naar huis gaat met niks haha