22 Reacties

18 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde, ben ook 6 weken. Ik twijfel ook heel erg

18 dagen geleden

Ik heb der ook al 1 en ben 5 weken en 2 dagen mamaloes is leuke website en niet duur

18 dagen geleden

Doe wat goed voelt! Manifesteren ❤️ de kinderwens blijft sowieso toch.. en met 9 weken heb je een echo gehad :)

18 dagen geleden

Ik vind het nog wel vroeg. Als je dan de kans hebt om te retourneren zou ik het wel doen met 9 weken. Vind het toch spannend die eerste 12 weken.

18 dagen geleden

Ik heb precies het zelfde 🫣 als ik de eerste echo's gehad heb en rond de 12 weken ben wil ik ook z.s.m. beginnen met de baby kamer, nu ben ik nog fit en zit de buik niet in de weg. Ik weet van mezelf dat ik het graag zelf in de hand hou en het zelf wil doen dus liever alles eerder klaar dan als je straks of te vroeg bevalt en niks af hebt en anderen het dan moeten doen. Dan zul je zien dat het net niet naar je wens is. Dus gewoon je gevoel volgen ☺️ Ene kant zeggen mensen ook dat er altijd wel deals zijn, maar als de deal nu erg aantrekkelijk is begrijp ik de verleiding.

18 dagen geleden

Ik snap je dilemma, ik vind een kinderwagen wel een dure aankoop. Al haal ik dit weekend waarschijnlijk een stokke stoel en box via marktplaats op 🤣😅. Ik vond het een te goede deal.

18 dagen geleden

Bij de eerste heb ik met grote aankopen gewacht tot na de 20 weken echo

18 dagen geleden

Ik ga pas kopen na de 20 weken echo. Wij zijn ons zoontje verloren na 18 weken zwangerschap. Had wel wat dingetjes gekocht maar was blij dat ik nog niets aan de kinderkamer gedaan had bijv. Maargoed wij hebben dus ook geen fijne ervaring en het is ook een beetje zelfbescherming

18 dagen geleden

Je kunt ook wachten tot de 9 maanden beurs. Daar krijg je ook goede deals althans in 2017 kocht ik daar de joolz en kreeg daar een campingbedje, matras, bekerhouder, zonnescherm etc allemaal gratis bij. Geloof dat er toen 7 items gratis bij kreeg. Evenals bijvoorbeeld de babycook etc. Dat kun je daar dan ook kopen mocht je daarheen gaan. Ik vind het zelf nu ook te vroeg om te shoppen maar moet mezelf wel beheersen hoor 😅. Ken mezelf, heb ik straks weer 50 setjes in maat 50/52 die nooit aan kunnen allemaal

18 dagen geleden

Reactie op BriljanteVlucht420614

Je kunt ook wachten tot de 9 maanden beurs. Daar krijg je ook goede deals a ...
Ik heb besloten een kinderwagen aan te schaffen, heb overleg gehad met hun en je mag hem altijd retouren dus kies bij de black friday al voor de eerste aankoop! De rest wacht ik mee, 9 maanden beurs is inderdaad een goede optie

18 dagen geleden

Ik snap je dilemma, ik vind een kinderwagen wel een dure aankoop. Al haal i ...
Ik mag hem altijd retouren heb ik gevraagd! Dus anders had ik het denk ik ook niet gedaan

18 dagen geleden

Bij de eerste heb ik zowat alle grote aankopen in m’n eerste trimester gedaan😝 Kon echt niet wachten! Heb toen wel de eerste echo afgewacht. Nu hebben we bijna alles al in huis dus voel ik de druk niet meer zo.

18 dagen geleden

Ik snap je dilemma, ik vind een kinderwagen wel een dure aankoop. Al haal i ...
Of tip mamaloes heeft nu heel veel aanbiedingen

18 dagen geleden

Bij mijn eerste zwangerschap de aankopen pas gedaan met 20+ weken. Onze dochter krijgt als alles goed blijft gaan een nieuwe kamer en ook hier ga ik pas met 20+ weken naar kijken

17 dagen geleden

Bij mij vorige zwangerschap hebben we met 8 weken inkopen gedaan bij babypark. Ik weet dat ze toen een regeling hadden dat als het misgaat je de spullen niet hoeft af te nemen. Bij ons werden de spullen wel pas in geleverd toen ik 25 weken was

17 dagen geleden

We hadden toen wel meteen ook een babykamer uitgezocht en de box

17 dagen geleden

Ja dat lijkt mij wel te vroeg, als je nog geen echo hebt gehad weet je niet of je misschien een tweeling krijgt. Ik zou met kinderwagens e.d wachten tot 12/16 weken

17 dagen geleden

Reactie op MoonAndSun

Ja dat lijkt mij wel te vroeg, als je nog geen echo hebt gehad weet je niet ...
Maar met 9 weken zal je de eerste echo al gehad hebben. Dus dan kan je wel gaan shoppen.

17 dagen geleden

Reactie op MoonAndSun

Maar met 9 weken zal je de eerste echo al gehad hebben. Dus dan kan je wel ...
Ik heb ook al kinderwagen 3 in 1 en ben 5 weken en 4 dagen zwanger

17 dagen geleden

Ik vind van niet hoor! Het kan heel veel geld schelen om dat tijdens bla k friday te kopen, vaak kan je het laten bezorgen wanneer je wil dus ook over c aantal maanden. Ik zeg doen!