63 Reacties
één maand geleden
Bij ons is eerst de echo om te kijken of wel alles goed is, daarna is de intake pas..
één maand geleden
Bij ons is eerst de echo om te kijken of wel alles goed is, daarna is de in ...
Mag ik vragen wanneer jullie de echo hebben ?
één maand geleden
Hey hey
Voor mij is dit ook mijn eerste zwangerschap ik ben er deze week pas achtergekomen dat ik zwanger ben. Wij zijn zoekend naar een goeie verloskundige en gaan maandag een afspraak maken
één maand geleden
Wij zijn er deze week achter gekomen dat we zwanger zijn, wel heb ik al een praktijk waar ik heen zou willen. Twijfel alleen heel erg of ik al moet gaan bellen
één maand geleden
Reactie op anoniem452
Mag ik vragen wanneer jullie de echo hebben ?
Ja 19 november pas 😩
één maand geleden
Reactie op Kinderwens2025
Wij zijn er deze week achter gekomen dat we zwanger zijn, wel heb ik al een ...
Ik heb gewoon direct gebeld haha zodat we kunnen uit kijken naar een datum!
één maand geleden
Ik heb gewoon direct gebeld haha zodat we kunnen uit kijken naar een datum! ...
Hahaha ja dat is ook wel een goed idee! Denk dat we dat maar gaan doen 😂
één maand geleden
Ik heb ook vandaag gebeld want wou weten waar we aan toe zijn 🙈 over 2,5 week hebben we het intake gesprek
één maand geleden
Ik mag een eerste echo inplannen rond de 7 weken i.v.m. onregelmatige cyclus. Zit te denken aan 15 november, dan ben ik als het goed is 7+3. Intake is precies 2 weken later bij mij, maar ik ga deze denk ik een weekje verschuiven, dan kan ik de termijnecho er nog tussen piepen met 10 weken 😊
één maand geleden
Reactie op anoniem452
Ik heb ook vandaag gebeld want wou weten waar we aan toe zijn 🙈 over 2,5 w ...
Over 2,5 week een intake is wel aan de vroege kant toch? Heb je dan al wel eerst een echo gehad? Of doen ze dit tijdens de intake? Bij mijn verloskundige laten ze de echo’s namelijk doen door een echocentrum op een andere locatie.
één maand geleden
Zojuist gebeld en ik heb m’n eerste echo over 4 weken (25 november)
één maand geleden
Reactie op stella2021
Over 2,5 week een intake is wel aan de vroege kant toch? Heb je dan al wel ...
Nee nog geen echo gehad dan alleen intake gesprek van wat we nu kunnnen verwachten en dan gaan we de echo en alles inplannen
één maand geleden
Wij hebben de echo staan op 18 november en ik zit waarschijnlijk in week 4. Voor mij is het ook de eerste keer en ik had dezelfde vragen. Was erg aan het twijfelen, maar mijn vriend wilde z.s.m. bellen en ik ben zo blij dat ik heb gebeld. Wat een lieve, enthousiaste mensen kreeg ik aan de telefoon. Ze gaan je echt niet vertellen dat je te vroeg hebt gebeld ;) gewoon bellen als je twijfelt :) ik heb geen spijt + we hebben idd nu ook een datum om naar uit te kijken!
één maand geleden
2 dagen na de positieve test gebeld en ik heb een vervroegde afspraak ivm een bbz in januari. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat de zwangerschap goed zit deze keer!
Grote kans dat er geen hartje te zien is als de echo voor de 6 weken is. Maar wel fijn om te zien of het überhaupt op de juiste plek zit.
één maand geleden
Merk dat ik nu het wat meer kan beseffen steeds lastiger vind om te wachten tot de afspraak 🙈 ik heb zo veel vragen en word er zo onzeker van omdat ik ook niet echt iemand heb waar ik het er over mee kan hebben (mijn vriend natuurlijk wel) alleen die heeft natuurlijk ook geen idee hoe of wat nu verder
één maand geleden
Reactie op anoniem452
Merk dat ik nu het wat meer kan beseffen steeds lastiger vind om te wachten ...
Je kunt ook altijd de verloskundigen bellen of misschien zijn het vragen die we hier kunnen beantwoorden :) ik herken het hoor, ook in wachtweken voor de eerste echo van mijn tweede kindje. Zooo spannend maar ik probeer het ook om te denken als; zooo leuk, voorpret etc 😅