63 Reacties

één maand geleden

Ik ben er afgelopen zaterdag achter gekomen dat ik zwanger ben en ik heb gisteren de verloskundige gebeld. We mogen 21 november langskomen voor de eerste echo!

één maand geleden

Reactie op 𝓐.

Ik ben er afgelopen zaterdag achter gekomen dat ik zwanger ben en ik heb gi ...
Leuk! Hoe ver denk je dat je nu bent?

één maand geleden

Reactie op Zonnetje 2

Je kunt ook altijd de verloskundigen bellen of misschien zijn het vragen di ...
Jaa denk dat ik binnenkort maar een keer ga bellen om wat antwoorden te krijgen😊 hier wat kleine vraagjes die iemand hier misschien kan beantwoorden:😊 Bij hoeveel werken krijg je Inge eer je eerste echo? Ik zie hier op internet verschillende antwoorden staan namelijk. Kan het kwaad als je naar de fysio gaat en die weet nog niet dat je zwanger bent? Ik heb ooit iets gehoord over dat bepaalde drukpunten de kans op een miskraam kunnen vergroten. Zijn er buiten foliumzuur om nog andere supplementen die ik nu moet gaan slikken ? Mocht iemand hier antwoord op weten hoor ik het graag bedankt alvast 😊

één maand geleden

Reactie op anoniem452

Jaa denk dat ik binnenkort maar een keer ga bellen om wat antwoorden te kri ...
De eerste echo wisseld heel erg per praktijk en je verleden mbt zwangerschappen. Ik zou je fysio zeker op de hoogte stellen . Naast foliumzuur is ook vitamine D heel belangrijk. Je kan natuurlijk ook een multivitamine voor zwangeren slikken. Dan heb je alles wat je nodig hebt.

één maand geleden

Reactie op Femke338

De eerste echo wisseld heel erg per praktijk en je verleden mbt zwangerscha ...
Heel erg bedankt voor je reactie. Ja ik dacht ook mijn fysio op de hoogste stellen maar aangezien ze een vriendin van onze familie is denk ik dat ik tijdelijk maar even niet ga tot ik het bekend maak

één maand geleden

Reactie op anoniem452

Heel erg bedankt voor je reactie. Ja ik dacht ook mijn fysio op de hoogste ...
Jou fysio heeft gewoon beroepsgeheim hoor en mag niks delen met jou familie

één maand geleden

Reactie op Femke338

Jou fysio heeft gewoon beroepsgeheim hoor en mag niks delen met jou familie ...
Ja met de familie geloof ik het wel maar haar man is ook mijn baas 🙈 en ben daar eigenlijk vooral bang voor dat die het dan al hoort

één maand geleden

Reactie op Zonnetje 2

Leuk! Hoe ver denk je dat je nu bent?
Volgens eigen berekening 3 juli uitgerekend. 😊

één maand geleden

Ik heb gebeld toen ik het zeker wist. Met 8 weken eerste echo, vrij snel daarna intake. Ben nu 4+6

één maand geleden

Ik heb met 7+3 me eerste echo staan voor het hartje en daarna gelijk de intake, ben nu 5+2

één maand geleden

Reactie op anoniem452

Jaa denk dat ik binnenkort maar een keer ga bellen om wat antwoorden te kri ...
Ik dacht dat ik hem vorige keer rond 6,5 weeek had maar verwacht deze keer rond 8 weken. Wist toen niet hoe ver ik was. Je kan vrijblijvend een verloskundige praktijk bellen en informeren hoe zij dat doen :) Ik zou je fysio zeker informeren, hij heeft beroepsgeheim en realiseer je dat het voor jou mega groot is maar hij/zij makkelijk zijn mond nog even houden. Foliumzuur is in principe voldoende. Je kan vitamine d toevoegen als je weinig buiten komt. Of een multi voor zwangeren als je niet zo veel groenten en fruit eet (daar zit dan ook al foliumzuur in) en je kan nog omega overwegen als je geen vis eet :)

één maand geleden

Reactie op anoniem452

Ja met de familie geloof ik het wel maar haar man is ook mijn baas 🙈 en be ...
Ik snap je angst hoor Maar dat zou heel onprofessioneel zijn.

één maand geleden

Bedankt voor alle reacties ❤️ heb net toch even de verloskundige gebeld en nu ook een afspraak voor de echo ingepland. Normaal doen ze het tussen de 10 en 11 weken maar omdat in er best onzeker over ben hebben we er nu een gepland rond week 8

één maand geleden

Ja 19 november pas 😩
Hey! Wij ook 19 november

één maand geleden

Hey! Wij ook 19 november
Spannend! Duurt lang he 😜

één maand geleden

Spannend! Duurt lang he 😜
Ja echt niet normaal. Worden 3 heeeeeeeele lange weken

één maand geleden

Ik heb 13 november mijn eerste echo, dan ben ik denk ik 7+2

één maand geleden

21 november eerste echo. Ivm meerdere miskramen mag ik voor een vroege echo. Dat heb ik hiervoor ook gedaan, maar beide keren was het hartje 1 of 2 dagen na die echo gestopt. Dus ik kies er deze keer voor om met 7+5 voor de eerste echo te gaan.

één maand geleden

Ik de 25e ben dan 8 weken!
Ik ben nu 4+3 weken en heb 26 november de eerste echo, dan ben ik 8+2. Wordt een opgave om een beetje geduldig te blijven haha