26 Reacties

13 dagen geleden

Op de dag dat ik 6 weken was

13 dagen geleden

3+3. Kan dat überhaupt? Het is met vlagen…

13 dagen geleden

Bij mijn twee dochters rond 5/6 weken ..

13 dagen geleden

bij de eerste nooit misselijk geweest, bij de 2e alleen in week 8 heel misselijk verder niet, hopelijk deze keer ook gewoon weer helemaal niet 🤭

13 dagen geleden

Rond de 4 weken. Nu met 6 weken er redelijk vanaf

13 dagen geleden

Nu 5+5 weken en geen last van misselijkheid. Wel last van pijnlijke borsten wat al minder aan het worden is. Ook wel last van bandenpijn

13 dagen geleden

Ik ben nu precies zes weken vandaag en ben nog helemaal niet misselijk. Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik hoop dat het wel goed zit gezien ik bij iedereen hoor die begin van zwangerschap misselijk is…… ik merk dat ik er ook er redelijk onzeker van kan worden

13 dagen geleden

Reactie op PrikkelendeDroom718382

Ik ben nu precies zes weken vandaag en ben nog helemaal niet misselijk. Dit ...
Om je gerust te stellen, ik was mijn vorige zwangerschap van mijn zoontje geen dag misselijk geweest en had verder ook bijna geen klachten, loopt nu een gezond menneke van 2 jaar rond;) Heb ook veel vriendinnen die helemaal niet misselijk zijn geweest en allemaal goede zwangerschappen en gezonde kindjes. Zegt wat mij betreft dus helemaal niks en zou zeggen, geniet ervan dat je het niet bent (ik ben het deze zwangerschap namelijk wel😅) en nu denk ik had ik er maar van genoten!!

13 dagen geleden

Reactie op SBB13

Om je gerust te stellen, ik was mijn vorige zwangerschap van mijn zoontje g ...
Dit stelt mij zeker gerust. Bedankt voor je berichtje, heel fijn om te weten dat jij en je vriendinnen dit ook zo hebben ervaren 🥰 en ik ga proberen extra te genieten omdat ik nog niet misselijk ben geworden haha!

13 dagen geleden

Bij mijn eerste(dochter) vanaf 20 weken bijna iedere avond boven de pot gehangen🙈 tot de nacht na de bevalling..

13 dagen geleden

Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik ben nu 5+5, maar merk nog niets.

13 dagen geleden

Bij mijn vorige zwangerschap vanaf 6 weken tot ongeveer 11. Nu 5+2 en merk het sinds gisteren heel lichtjes in de ochtend maar is nog goed te onderdrukken.

13 dagen geleden

Bij mijn 2 vorige zwangerschappen stipt de dag dat ik 6 weken was!

13 dagen geleden

Bij de eerste vanaf week 5 t/m week 20 heel misselijk geweest. Nu nog niet met 5+1 zolang ik op tijd eet.. merk dat ik dan ook ga denken hmmm gaat het wel goed daarbinnen?? Maar ik ben me bewust dat het nog kan komen van de ene op de andere dag. Ben benieuwd of het me dit keer bespaard blijft…

13 dagen geleden

Bij de eerste vanaf week 8/9 en bij deze nu soms al 5 weken

13 dagen geleden

Reactie op PrikkelendeDroom718382

Ik ben nu precies zes weken vandaag en ben nog helemaal niet misselijk. Dit ...
Ik was bij mijn eerste ook totaal niet misselijk. Ik hoop bij deze ook niet, al merk ik wel een soort steen in mijn maag nu en ik ben vreselijk geconstipeerd

13 dagen geleden

Nu 4 weken en vooral hele rommelende darmen. Soort leeg honger gevoel

13 dagen geleden

Ik ben nu 7 weken en 2 dagen en heb het vooral in de avond. Opzich fijn ivm werk!

12 dagen geleden

Sinds week 5. Maar gelukkig veel minder erg dan bij mijn eerste, toen viel ik door misselijkheid en overgeven na 5 weken al uit op het werk

12 dagen geleden

Bij mijn twee dochters rond 6 weken tot 16 weken. Nu bij 7 weken nog helemaal niet… denk gelijk dat het een jongetje is🤣