26 Reacties
13 dagen geleden
Ik ben nu precies zes weken vandaag en ben nog helemaal niet misselijk. Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik hoop dat het wel goed zit gezien ik bij iedereen hoor die begin van zwangerschap misselijk is…… ik merk dat ik er ook er redelijk onzeker van kan worden
13 dagen geleden
Reactie op PrikkelendeDroom718382
Ik ben nu precies zes weken vandaag en ben nog helemaal niet misselijk. Dit ...
Om je gerust te stellen, ik was mijn vorige zwangerschap van mijn zoontje geen dag misselijk geweest en had verder ook bijna geen klachten, loopt nu een gezond menneke van 2 jaar rond;) Heb ook veel vriendinnen die helemaal niet misselijk zijn geweest en allemaal goede zwangerschappen en gezonde kindjes. Zegt wat mij betreft dus helemaal niks en zou zeggen, geniet ervan dat je het niet bent (ik ben het deze zwangerschap namelijk wel😅) en nu denk ik had ik er maar van genoten!!
13 dagen geleden
Reactie op SBB13
Om je gerust te stellen, ik was mijn vorige zwangerschap van mijn zoontje g ...
Dit stelt mij zeker gerust. Bedankt voor je berichtje, heel fijn om te weten dat jij en je vriendinnen dit ook zo hebben ervaren 🥰 en ik ga proberen extra te genieten omdat ik nog niet misselijk ben geworden haha!
13 dagen geleden
Bij mijn eerste(dochter) vanaf 20 weken bijna iedere avond boven de pot gehangen🙈 tot de nacht na de bevalling..
13 dagen geleden
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik ben nu 5+5, maar merk nog niets.
13 dagen geleden
Bij de eerste vanaf week 5 t/m week 20 heel misselijk geweest. Nu nog niet met 5+1 zolang ik op tijd eet.. merk dat ik dan ook ga denken hmmm gaat het wel goed daarbinnen?? Maar ik ben me bewust dat het nog kan komen van de ene op de andere dag. Ben benieuwd of het me dit keer bespaard blijft…
13 dagen geleden
Reactie op PrikkelendeDroom718382
Ik ben nu precies zes weken vandaag en ben nog helemaal niet misselijk. Dit ...
Ik was bij mijn eerste ook totaal niet misselijk. Ik hoop bij deze ook niet, al merk ik wel een soort steen in mijn maag nu en ik ben vreselijk geconstipeerd
13 dagen geleden
Nu 4 weken en vooral hele rommelende darmen. Soort leeg honger gevoel
12 dagen geleden
Bij mijn twee dochters rond 6 weken tot 16 weken. Nu bij 7 weken nog helemaal niet… denk gelijk dat het een jongetje is🤣