22 Reacties

één maand geleden

Ik lees graag mee! Ongeveer hetzelfde gehad dit weekend.

één maand geleden

Alle testen zijn anders, de een geeft sneller een streepje dan de ander. Je kan beter testen met dezelfde testen, dan zegt het pas iets als ze donkerder of lichter worden.

één maand geleden

Alle testen zijn anders, de een geeft sneller een streepje dan de ander. Je ...
En als dezelfde test ineens 1 dag later geen streepje meer aangeeft? En daarvoor 3 keer wel?

één maand geleden

Reactie op GelukkigePlaneet709120

En als dezelfde test ineens 1 dag later geen streepje meer aangeeft? En daa ...
Dan lijkt het erop dat je hcg minder is. Ik heb ook wel gehad dat op maandag in de middag de test donkerder was dan dinsdag in de ochtend maar hij moet wel op gaan lopen daarna…

één maand geleden

En als dezelfde test ineens 1 dag later geen streepje meer aangeeft? En daa ...
Wanneer heb je die testen gedaan dan? 3 op 1 dag? Heb je een foto?

één maand geleden

Ik lees ook mee! Ik deed een week geleden een Clearblue test met wekenindicatie. Die gaf aan 'zwanger 2-3 weken'... vandaag deed ik dezelfde test op hetzelfde moment een week later, maar stond er 'zwanger 1-2 weken'...

één maand geleden

Reactie op ZinderendeIjsbeer908017

Ik lees ook mee! Ik deed een week geleden een Clearblue test met wekenindic ...
Hm dan lijkt het erop dat het af neemt, het kan de ene keer net wat hoger zijn dan de andere keer maar een week later opeens lager is wel gek 🙁

één maand geleden

Ik had de testen drie dagen achter elkaar gedaan. Zaterdagmiddag: clearblue early - licht streepje Zondagochtend: clearblue early - heel heel licht streepje Maandagmiddag 12u: Kruidvat early - geen streepje Ik denk dat ik dan gewoon clearblue nog een keer ga doen. En vooral in de middag testen, want dat was vorige keer ook voor mij beste moment om het te meten (was sterkste streep). En Maybe beste op de dag dat ik ongesteld moet worden (dat is as donderdag). Wel spannend… Bedankt in ieder geval allemaal voor t meedenken!

één maand geleden

Reactie op Mmvdp

Ik had de testen drie dagen achter elkaar gedaan. Zaterdagmiddag: clearblu ...
Spannend! Ben benieuwd 💗

één maand geleden

Ik heb ze niet alle 3 bij elkaar en kan er hier maar 1 sturen, maar alle 3 hetzelfde dikte streepje

één maand geleden

Ja zie hier

één maand geleden

Dit heb je op verschillende dagen getest of?

één maand geleden

Ja zie hier
Heb je dit op verschillende dagen getest?

één maand geleden

Als het goed is verdubbeld je hcg om de dag, dus dan zou je denk ik nu wel een goede test gehad moeten hebben..

één maand geleden

Heb je dit op verschillende dagen getest?
Alle 3 op vrijdag, ochtend middag en avond en daarna alleen maar negatieve

één maand geleden

Als het goed is verdubbeld hcg om de dag dus dan denk ik dat je wel een goede test had moeten hebben nu …

één maand geleden

Als je testen lichter worden betekent dat meestal dat je HCG afneemt . Dat is vaak geen goed teken. Ik zou over een paar dagen nog eens testen. Als hij dan oploopt is het goed.

één maand geleden

Maar als je voor je verwachte menstruatie dag test, moet je toch juist ochtendurine gebruiken? Daar zit het meeste HCG hormoon in

één maand geleden

Ik zou het bij 1 merk testen houden, dan heb je het meest betrouwbaar resultaat. En bij sommige vrouwen heeft hcg iets meer tijd dan 48u nodig om te verdubbelen dus misschien is je streepje een dag later wel mooi opgelopen!