14 Reacties

Je bent niet zwanger
Alleen als het donker is
1 streep betekent niet dat je zwanger bent

7 dagen geleden

Dit was de Kruidvat van gister. Zelf zie ik een heel licht tweede streepje. Misschien beter te zien met het oog ipv camera.
Die streepje moet donker zijn dan pas geld het
Het moet dan nog komen die donkere ik zou nog wachten

7 dagen geleden

Ik zie volgens mij ook iets hoor! In het echt is het inderdaad altijd beter te zien, de foto’s hier krijgen door uploaden heel veel mindere kwaliteit. Maar een streepje is een streepje 😊 Ik zou wachten tot je NOD met opnieuw testen. Als er nu al een streepje is zou het maar zo kunnen!

7 dagen geleden

Reactie op SchitterendeSaffier813503

Alleen als het donker is
Niet waar, ook een lichte streep is positief. Wel mits deze binnen de afleestijd was. Anders kans op een indrooglijntje

7 dagen geleden

Reactie op SchitterendeSaffier813503

1 streep betekent niet dat je zwanger bent
Op de Clearblue test niet nee, daar moet je een + hebben. Op de kruidvat test betekent 1 streepje wel positief.

7 dagen geleden

Mijn cyclus is ook op 18 okt begonnen toevallig. 1/2 had ik m’n ovulatie. Testte 2 dagen voor NOD negatief en 1 na NOD een tuur streepje. Nu is mijn cyclus normaal 24/25 dagen. Maar probeer over 3 dagen te testen als je nog geen menstruatie hebt gehad. Het kan zijn dat je een late innesteling hebt gehad.

7 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Op de Clearblue test niet nee, daar moet je een + hebben. Op de kruidvat te ...
Ook Clearblue heeft testen die niet met plusjes werken. Toevallig gisteren gehaald. Een streep in het grote venster zoals hierboven is positief

7 dagen geleden

@ts: je bent pas 15 dpo, relax. Ik had ook lichte testen met 15dpo. Denk met 19 dpo pas een knaltest. Kruidvat test wil ik even heel hard afraden. Heel veel vrouwen hier hebben we problemen mee (inclusief ikzelf, testen blijven gewoon licht). Clearblue is betrouwbaar, maar duur. Ik zou volgende week er een met wekenindicator doen en verder lekker laten zitten. Sensitest is betrouwbaar en betaalbaar. En hier zie je wel een oploop. Kun je goed gebruiken om mee door te testen.

7 dagen geleden

Reactie op Minie0303

Ook Clearblue heeft testen die niet met plusjes werken. Toevallig gisteren ...
Oh, ik ken ze alleen met +!

7 dagen geleden

Thanks voor het meedenken allemaal! Ik moet inderdaad geduldig afwachten. Niet mijn sterkste punt ;)