Ik twijfel of het wel goed gaat.
Mijn cyclus is gemiddeld 33 dagen lang. Deze cyclus is begonnen op 18 oktober en ik had een positieve ovulatie test op 1 november (CD 15). Nu ben ik vrij vroeg begonnen met testen en dacht ik een heeeeel licht streepje te zien afgelopen woensdag (CD 27).
Op donderdag (CD 28) had ik licht roze bloed bij het afvegen, niet bij elke keer. Ook voelde ik een soort menstruatiekramp aan één kant op een specifieke plek. Dat voel ik op dit moment nog steeds (CD 31). Ik denk dus dat de spotting van de afgelopen dagen een innestelingsbloeding is. Ik heb normaal gesproken hevige menstruaties en nooit spotting.
Ook heb ik gevoelige borsten. Dit heb ik normaal gesproken ook niet. Nu zit mijn twijfel er vooral in mijn lichte tweede streepje op de Clearblue early detection test. Die van vrijdagochtend en vanochtend (zondag) zien er vrijwel hetzelfde uit. Wel was de test van vanochtend met tweede ochtend urine. Toch zat er wel 4u tussen en heb ik niet gedronken. Ik moest nog snel even een test halen bij de supermarkt, maar die ging pas om 9u open..
Gister heb ik ook een Kruidvat early gedaan en die is vergelijkbaar met de Clearblue.
Als ik mijn “progressie” vergelijk met anderen, is die bijna niet bestaand. Anderen hebben echt al een mooie zichtbare tweede lijn.
Wat denken jullie?