46 Reacties

21 dagen geleden

Hoi, ik heb liever ook alleen de foliumzuur, omdat ik het soms wel wat lastig slikken vind met de multi vind die capsules best groot, maar ik zou toch gewoon voor de multi gaan dan weetje zeker dat je kindje alle vitamines binnen krijgt. Bij mij nicht voorgekomen dat ze alleen foliumzuur gebruikte en toch heeft haar zoontje een hazenlip gekregen

20 dagen geleden

Hoi, ik heb liever ook alleen de foliumzuur, omdat ik het soms wel wat last ...
Poeh wat heftig! Bedankt voor het delen van je ervaring. Nu ga ik zeker voor de mutli

20 dagen geleden

Hoi, ik heb liever ook alleen de foliumzuur, omdat ik het soms wel wat last ...
Maar je kan toch nooit zeker weten dat dat komt door een vitaminetekort? Over het algemeen pakt de baby wat ie nodig heeft en kom jijzelf dus veel eerder met een tekort te zitten dan de baby.

20 dagen geleden

Ik gebruik Omega 3 en Mommy van Yummygums. Dit zijn vitamines in snoepjesvorm. De Mommy gums zijn suikervij

20 dagen geleden

Reactie op xlsf

Ik gebruik Omega 3 en Mommy van Yummygums. Dit zijn vitamines in snoepjesvo ...
Ik zie dat Yummygums ook omega 3 gummies hebben. Wat fijn!

20 dagen geleden

Ik gebruik smelt tabletten foliumzuur, bij de eerste ook gedaan

20 dagen geleden

Reactie op Waterrat

Maar je kan toch nooit zeker weten dat dat komt door een vitaminetekort? Ov ...
Ja bij mijn nicht zeiden ze wel dat het kon komen omdat ze ook onregelmatig de vitamines ging slikken en dan ook nog geen multi dus het is zeg maar niet echt raar dat het gebeurt is. Maar zelf heb ik dat nooit meegemaakt hoor ik hoop nu ook niet

20 dagen geleden

Mijn verloskundige zei precies hetzelfde, maar toen ik bij de diëtiste kwam was ze hier niet blij mee. Die van de kruidvat zet niet om je lichaam naar folaat. Mij werd vitakruid dag en nacht mama aangeraden, en sinds toen ook gebruikt en veel beter als die van de kruidvat merk ik zelf. Wel iets duurder maar hoor ook van vele dat hun kindje gezond is geboren met die van de kruidvat dus volgensmij maakt het niet veel uit!

20 dagen geleden

Reactie op DierbareMaretak862441

Mijn verloskundige zei precies hetzelfde, maar toen ik bij de diëtiste kwam ...
Tot hoeveel weken moet je eigenlijk deze vitamines innemen? Ik denk toch dat ik voor Vitakruid ga. Lees hele positieve recensies.

20 dagen geleden

Nou iemand die kruidvat als advies geeft zou ik sowieso minder snel serieus nemen. Maar over het algemeen slik ik sowieso al vitamine D en omega 3, want dat is de basis van ons hele bestaan. Vitamine D maak je in de winter amper aan in NL en je hebt het gewoon nodig, vooral tegen vermoeidheid. Daarnaast is ons lijf gebouwd op een omega balans, waarbij het vaak een disbalans is omdat we te weinig omega 3 hebben. Omega 3 is ontsteking remmend waardoor het dus ook mega goed is voor je weerstand en om niet ziek te worden. Dus zwanger of niet, sowieso goed om te nemen. En idd vitakruid,bonussan, Orthica en dergelijke zijn toch wel de betere merken voor supplementen

20 dagen geleden

Reactie op Bruisend

Nou iemand die kruidvat als advies geeft zou ik sowieso minder snel serieus ...
Eerlijk gezegd stond ik er helemaal niet bij stil. Ik ben recent erachter gekomen dat we in verwachting zijn van ons eerste kindje. Maar nu je het zegt, er zijn veel betere merken dan kruidvat. Snap ook niet waarom ze kruidvat adviseerde😅. Maar goed, ik wil nu van Vitakruid bestellen. Hoe lang moet je deze supplementen gebruiken? Heel je zwangerschap of ook de na bevalling? Dan kan ik het in 1 keer bestellen

20 dagen geleden

Zoek op het account van de verlosmoeder hier info over op. Zij was hier van de week live over en heeft dit opgeslagen dus kun je terug kijken! Zij behandelt ook alle merken en voor/nadelen

20 dagen geleden

Insta account bedoel ik

19 dagen geleden

Reactie op Zonnetje 2

Zoek op het account van de verlosmoeder hier info over op. Zij was hier van ...
Bedankt voor de tip!

19 dagen geleden

Ik slikte de smelttabletten foliumzuur van davitamon maar ben nu na 4 weken zwanger zijn overgestapt op de compleet zwanger met omega 3 en visolie van davitamon

19 dagen geleden

Ik slikte los vitamine d + foliumzuur, nu overgestapt op de multi zwangerschapsvitamine van kruitvat. Als je verloskundige het je aanraad, zou ik voor de multi gaan.

19 dagen geleden

Ik slikte vorige keer ook alleen foliumzuur en toen stopte het vruchtje met groeien toen ik 6 weken was. Weet natuurlijk niet of dat de oorzaak was, maar deze zwangerschap daardoor toch wel besloten om de multi zwanger te slikken

19 dagen geleden

Reactie op sharonem1997

Ik slikte vorige keer ook alleen foliumzuur en toen stopte het vruchtje met ...
Hier hetzelfde!🙈 ik slik nu de zwanger ABC van Holland&Barret.. die slikte ik mijn eerste zwangerschap ook tot het einde🥰

18 dagen geleden

Reactie op Bruisend

Nou iemand die kruidvat als advies geeft zou ik sowieso minder snel serieus ...
Het merk maakt helemaal niks uit. Het gaat om de werkzame stoffen erin. Vaak zitten in dure én goedkope merken precies dezelfde werkzame stoffen. Ook ik slik Kruidvat eigen merk. Ik heb Davitamon compleet zwanger (met omega 3 visolie) vergeleken met Kruidvat multi zwanger (met omega 3 visolie) met elkaar vergeleken en er zit precies hetzelfde in.

18 dagen geleden

Ik slik losse foliumzuur, met een multivitaminen. Daarnaast nog een losse visolie capsule , vitamine D en een hoge dosering vitamine C.