8 Reacties

10 dagen geleden

Gefeliciteerd! Ik droomde ook hierover en bleek ook zwanger… Had zelf de hoop al opgegeven deze ronde, maar bleek toch positief! Heel bizar.

10 dagen geleden

Reactie op mieshelena

Gefeliciteerd! Ik droomde ook hierover en bleek ook zwanger… Had zelf de ho ...
Gefeliciteerd 🥺 ik ben blij voor je 😍 ik denk dat onze dromen dan toch onbewust ons intuïtie was? ik heb zelf pcos dokter zei dat ik niet zelf zwanger kon worden maar toch na zo 2 jaar zwanger van 1e en nu is hij bijna 11 maanden en nu van de 2e 🫣 super leuk maar k ben wel bang 🤣🤣

10 dagen geleden

Ik had ook een droom wist toen nog niet dat ik zwanger was maar was het wel! Zo bijzonder

10 dagen geleden

Wauw wel een mooie droom! Ik heb geen droom gehad, maar wist ongeveer 6 dagen voordat ik ging testen vrijwel al zeker dat ik zwanger was. Was ook meer een gevoel. Mijn man en ik waren niet aan het proberen om zwanger te worden dus daar lag het niet aan. Grappig hoe ons lichaam/geweten het soms aanvoelt

10 dagen geleden

Ik ook, ik droom heel gek maar echt elke zwangerschap voordat ik weet dat ik zwanger ben😅

10 dagen geleden

Ik droomde zaterdag op zondagnacht dat ik zwanger was. Die maandag testte ik positief

10 dagen geleden

Ik droomde tijdens mijn eerste zwangerschap (voor ik wist wat het geslacht was) over een meisje met echt pik zwart haar. Ik had haar in mijn armen, en zei tegen mijn man “kijk, het is een meisje!” Ik ben bevallen van een meisje, precies zoals uit mijn dromen, pik zwart haar, blank net sneeuwwitje. Inmiddels heeft ze de tint van haar vader en donkerblonde krullen 🫢😍

9 dagen geleden

Ik heb ook gedroomd dat ik een positieve zwangerschapstest had, en testte enkele dagen later positief.🙏