18 Reacties

vor 21 Tagen

Hoii, ik ben zelf 19 en vandaag 5 weken zwanger. Wou ook altijd al graag vroeg moeder worden

vor 21 Tagen

Reactie op Teffany

Hoii, ik ben zelf 19 en vandaag 5 weken zwanger. Wou ook altijd al graag vr ...
Oh wat leukk gefeliciteerd ☺️

vor 20 Tagen

Heyhey!! Ik ben 23 jaar en vandaag 4+6 weken zwanger. Ik wou ook altijd al jong moeder worden. Over cultuur kan ik helaas niet mee praten..

vor 20 Tagen

Reactie op Brittthekid

Heyhey!! Ik ben 23 jaar en vandaag 4+6 weken zwanger. Ik wou ook altijd al ...
Aahw gefeliciteerddd! ☺️

vor 20 Tagen

Reactie op GaveReiger656639

Aahw gefeliciteerddd! ☺️
Heel erg bedankt!! Jij ook ❤️

vor 20 Tagen

Hey, hier het zelfde verhaal, ben ook 20 en erachter gekomen dat ik zwanger ben. Ook schoonouders die (streng) gelovig zijn… hoe ga ik dat vertellen..?

vor 20 Tagen

Ik was 20 toen ik zwanger was van me zoontje en ben nu 24 en zwanger van me 2de

vor 20 Tagen

Ik ben wel 22! 21 bij mn eerste

vor 19 Tagen

Ik ben 20 en vandaag 6 weken zwanger, je mag me een berichtje doen ☺️

vor 19 Tagen

22, mama van 3 🩷

vor 19 Tagen

Reactie op Joelle.20

Hey, hier het zelfde verhaal, ben ook 20 en erachter gekomen dat ik zwanger ...
Daar denk ik dus ook aan ahahahah

vor 18 Tagen

21 en zwanger van de eerste 😄

vor 12 Tagen

20 jaar en zwanger van de 1e 2🙈

vor 12 Tagen

Hi ik ben pas 21 geworden 🫶🏻

vor 12 Tagen

Ik was ook 20 bij mijn eerste. Het was geen makkelijke keuze. Mijn familie is heel boos geweest en ik ben daar toen heel onzeker door geworden. Als ik op alles terug kijk waren hun zorgen echt wel terecht. Het is zwaar en je krijgt een totaal ander leven, maar dit is op iedere leeftijd zo. Ik heb mezelf soms afgevraagd of ik de juiste keuze had gemaakt, maar ja dat heb ik zeker. Probeer er ondanks alles van te genieten. Het is zo voorbij en je blijft hier altijd op terugkijken.

vor 9 Tagen

21 en zwanger van m’n eerste, vandaag m’n eerste echo gehad na wat onzekerheid van een beetje bloeding in de ochtend. Maar alles was goed gegaan. Ben nu 6+2 en het heeft al een zichtbaar kloppend hartje

vor 8 Tagen

Hii ik ben 21 en heb een zoontje van 8 maanden en ben nu weer zwanger. Ook altijd jong moeder willen worden. Ik heb niet echt ervaring met het cultuur gedeelte maar ik denk dat als hun het er niet mee eens zijn jullie voor je zelf moeten kiezen en hun jullie keuzen maar moeten accepteren. Tijdens de zwangerschap heb je veel rust en steun nodig dus geniet hier nog van en vertel het wanneer je hier voor klaar bent!