31 Reacties
16 uur geleden
Reactie op Bootjuh27
Zeker , maarja is voor mij ook allemaal voor het eerst , en afgelopen week ...
Hier precies hetzelfde
16 uur geleden
Ik vind het persoonlijk wel meevallen hoe negatief iedereen hier is? Voor de meeste is het ook de eerste keer dus het brengt gewoon veel onzekerheid met zich mee en het is gewoon spannend.
16 uur geleden
Heb trouwens ook bijna geen klachten maar probeer er gewoon vanuit te gaan dat het goed zit.
16 uur geleden
Heb trouwens ook bijna geen klachten maar probeer er gewoon vanuit te gaan ...
Dat heb ik ook maar doordat ik hier zoveel negatief lees van miskramen enzo maakt het me soms ook wel bang
16 uur geleden
Reactie op BewonderenswaardigeAzuur580714
Dat heb ik ook maar doordat ik hier zoveel negatief lees van miskramen enzo ...
Ja helaas heb je daar geen invloed op. Veel mensen testen ook voor hun NOD en dan gaat het vaak nog mis.
16 uur geleden
Ik ben nu 6 weken zwanger en ik ben super gelukkig met deze prille zwangerschap. Tuurlijk heb ik genoeg kwaaltjes en ben ik soms wat onzeker ivm eerdere ervaringen maar tot nu toe lukt alles nog prima 😊. Ik probeer elke dag positief te blijven en te denken aan de mooie tijden die er nog aan zullen komen
16 uur geleden
Bij mij gaat alles goed! Ben voor het eerst zwanger.
Heb dinsdag de eerste afspraak in het ziekenhuis en ben heeeeel benieuwd vooral.
Ziekenhuis is trouwens omdat ik een vooraf bekende medische indicatie heb, hopelijk niks ernstigs, alleen betere controle voor mij en het kindje :)
Zit nu op ruim 6 weken en heb volop “klachten”. Niks zo extreem dat het in de weg zit. Vooral wel een fijne bevestiging. Moet wel zeggen dat ze sinds de 6 weken wel meer aanwezig lijken te zijn
15 uur geleden
Ik ben vandaag 7+1 weken zwanger 😍🥰. Na 1 jaar tijd met veel miskramen nu eindelijk geluk!!! Afgelopen woensdag een vroegge echo gehad en het hartje klopte !! Nog nooit zo blij geweest in mijn leven. Klachten aanwezig maar niks staat heel erg op de voorgrond. Sinds week 6 zijn deze pas toegenomen dus ik mag totaal niet klagen 🥰.
15 uur geleden
Heyy leuk topic!! Ik kan me wel voorstellen dat de onderwerpen wat vrolijker worden als de eerste echo’s zijn geweest. 😊
Ik probeer me vooral te verheugen op het bijzondere wat zich in m’n buik afspeelt. Dat er iets ienieminies aan het groeien is tot een echt mensje!! Wow!!
15 uur geleden
Hier voor de tweede keer zwanger. Eerste zwangerschap ging ik fluitend doorheen en de start is nu hetzelfde dus ik heb goede hoop🤞🏻. Wat meer moe, honger, dorst, plassen en licht krampjes zo nu en dan en dat is het wel. We hebben donderdag de echo met 7+5 en ben heel erg benieuwd🥰
15 uur geleden
In elke geboorteclub lijkt het de eerste weken ellendiger omdat de meeste onzekerheid en miskramen in de eerste weken zijn. Het lijken er veel maar dat komt omdat dit forum een uitlaatklep is. Percentueel gezien gaat het natuurlijk veeeeeel vaker goed dan mis. Probeer je daar aan vast te houden😍
Positief: ik heb vandaag geen klachten en voel me kalm✨
15 uur geleden
Ik ben het helemaal met je eens wat meer positiviteit is zeker welkom! Ik heb afgelopen week mijn eerste echo gehad, we hebben een kloppend hartje gezien en verder zag ook alles er goed uit! Stiekem zelfs al een kinderwagen opgehaald. Nu GENIETEN! Ons lijf is hiervoor gemaakt en weet wat ze moet doen💪🏼!
15 uur geleden
Reactie op Fjt2025
Ik ben het helemaal met je eens wat meer positiviteit is zeker welkom! Ik h ...
Zo leuk 😍😍 welke kinderwagen heb je gekocht?
14 uur geleden
Hoihoi,
Ik snap wel wat je zegt, maar ergens ook logisch de eerste weken zijn spannend, nog geen echo vaak etc.
Maaar hier opzich best positief, in verwachting van onze 2e.
In okt een miskraam gehad, meteen daarna weer zwanger geworden🦋
Afgelopen week met 7 weken een echo gehad ( iets eerder ivm de miskraam) we zagen t hartje kloppen!!
14 uur geleden
Vandaag ben ik precies 8 weken zwanger. Met 4 weken heb ik stolsels gehad en rond de 6e week heb ik een aantal keer helder bloed gehad met afvegen. Gisteren de eerste echo gehad & alles zag er goed uit💕