Klopt het dat je tegenwoordig bij elke zorgverzekering een eigen bijdrage hebt voor de kraamzorg? Maakt niet uit hoe hoog je pakket is?
Ik vind dit echt belachelijk. Je word “verplicht” om kraamzorg te hebben maar je moet wel zelf een klap geld neerleggen..
aanvullend verzekeren, dan wordt zowel eigenbijdrage voor kraamzorg als eigenbijdrage voor poliklinische bevalling vergoed! dus goed om even in te duiken.
Iemand zich al verdiept in de beste keuze voor zorgverzekering 2025? Hoor h ...
Volgens mij zijn de meesten nog niet bekend. Ik ga wrs weer naar Zilveren Kruis, die hebben namelijk heel veel fysio in hun aanvullende pakketten zitten.
Volgens mij zijn de meesten nog niet bekend. Ik ga wrs weer naar Zilveren K ...
Ik heb gekeken 12 november moeten de zorgverzekeringen de premies voor 2025 bekend gaan maken - daarna kunnen we onderzoek welke pakketten het best zijn voor ons aankomend jaar 😄
En als je thuis bevalt? Wie assisteert dan de verloskundige?
Ik ben in maart 23 thuis bevallen en toen hielp mijn daarna kraamverzorgster tijdens de bevalling, partusassistent heet het volgens mij! Was uiteindelijk een heel fijne samenloop aangezien zij wist hoe de bevalling ging en dergelijke, kon ik mijn onzekerheden en vragen ook bij haar kwijt