9 Reacties

25 dagen geleden

Volgens mij is het niet verplicht

25 dagen geleden

Volgens mij is het niet verplicht
En als je thuis bevalt? Wie assisteert dan de verloskundige?

25 dagen geleden

Bij een aanvullende verzekering kun je je eigen bijdrage vergoed krijgen en betaal je dus niks zelf. Het loont dus om even goed te gaan vergelijken!

25 dagen geleden

aanvullend verzekeren, dan wordt zowel eigenbijdrage voor kraamzorg als eigenbijdrage voor poliklinische bevalling vergoed! dus goed om even in te duiken.

24 dagen geleden

Iemand zich al verdiept in de beste keuze voor zorgverzekering 2025? Hoor het graag!

24 dagen geleden

Reactie op Baby pluk

Iemand zich al verdiept in de beste keuze voor zorgverzekering 2025? Hoor h ...
Volgens mij zijn de meesten nog niet bekend. Ik ga wrs weer naar Zilveren Kruis, die hebben namelijk heel veel fysio in hun aanvullende pakketten zitten.

23 dagen geleden

Reactie op Waterrat

Volgens mij zijn de meesten nog niet bekend. Ik ga wrs weer naar Zilveren K ...
Ik heb gekeken 12 november moeten de zorgverzekeringen de premies voor 2025 bekend gaan maken - daarna kunnen we onderzoek welke pakketten het best zijn voor ons aankomend jaar 😄

9 dagen geleden

Heeft er al iemand wat uitgezocht?

9 dagen geleden

Reactie op MiniA

En als je thuis bevalt? Wie assisteert dan de verloskundige?
Ik ben in maart 23 thuis bevallen en toen hielp mijn daarna kraamverzorgster tijdens de bevalling, partusassistent heet het volgens mij! Was uiteindelijk een heel fijne samenloop aangezien zij wist hoe de bevalling ging en dergelijke, kon ik mijn onzekerheden en vragen ook bij haar kwijt