26 Reacties

één maand geleden

Heel erg gefeliciteerd meid… ik hoop dat je heel lang mag genieten van het zwanger zijn en uiteindelijk je kindje gezond en wel mag gaan ontmoeten 💕💕

één maand geleden

Heel erg gefeliciteerd meid… ik hoop dat je heel lang mag genieten van het ...
Dankjewel super lief, jij ook🩷

één maand geleden

Dag dames officieel morgen mijn testdag. Ik dacht laat ik het vandaag maar even doen.

één maand geleden

Yeah !

één maand geleden

Baby 2 on the way 🤗 ik sluit (iets sneller dan ik zelf had verwacht en gehoopt) aan bij de geboorteclub! 🩶

één maand geleden

Reactie op emsholvoet

Baby 2 on the way 🤗 ik sluit (iets sneller dan ik zelf had verwacht en geh ...
Joehoeeee! Van harte gefeliciteerd en welkom bij de club❤️ ik wens je een mooie zwangerschap toe, geniet ervan

één maand geleden

Joehoeeee! Van harte gefeliciteerd en welkom bij de club❤️ ik wens je een m ...
Dankjewel! Ook voor jou x

één maand geleden

Onverwachts super snel, maar zo gewenst. ❤️ Heel erg onwerkelijk, maar vandaag toch echt meerdere positieve testen. Ik voel me super onzeker of het wel allemaal goed gaat, maar moest dit ergens delen. ❤️

één maand geleden

Reactie op emsholvoet

Baby 2 on the way 🤗 ik sluit (iets sneller dan ik zelf had verwacht en geh ...
Gefeliciteeerd!! 🤗

één maand geleden

Reactie op CharlieL

Onverwachts super snel, maar zo gewenst. ❤️ Heel erg onwerkelijk, maar vand ...
Ook jij welkom bij de club❤️ wat spannend hè… gefeliciteerd en geniet ervan

één maand geleden

Ook jij welkom bij de club❤️ wat spannend hè… gefeliciteerd en geniet ervan ...
Zooo spannend! Dankjewel! ❤️

één maand geleden

Ik dacht dat K amper 4 weken zwanger zou zijn; hij geeft deze al aan 🙂

één maand geleden

Dames, allemaal van harte! Hier vanaf vorige week dinsdag zeker vier vals positieve testen en een hele hoop negatieve. Toen ik zaterdag uit het niets niet meer misselijk was, dacht ik dat het voorbij was. Nu vandaag tot echt een positieve test binnen de afleestijd. Dus toch! 🥳 voelt nog te vroeg om echt helemaal blij te kunnen zijn, want kan het nog niet geloven. Maar denk toch dat wij komend jaar onze vierde gaan krijgen! 🥰

één maand geleden

Gefeliciteerd! De verloskundige zei tegen mij op de dag dat je een miskraam krijgt. Dat is de eerste dag van je laatste menstruatie. Voor mij was dit vorige week maandag dus ik zit nu weer in mijn vruchtbare periode. Heel spannend!

één maand geleden

Ik sluit me eindelijk ook aan bij de club! Ben zo blij en vind het zo eng tegelijkertijd 🙈

één maand geleden

Reactie op kleindraakje

Ik sluit me eindelijk ook aan bij de club! Ben zo blij en vind het zo eng t ...
Ja spannend hé 🫂🩷🩵 gefeliciteerd 🙏🏼

één maand geleden

Ik denk dat ik ook maar moet stoppen met testen en afwachten...

één maand geleden

Gefeliciteerd! 🤩 Ik zit zo’n beetje in dezelfde situatie; vorige maand ook een miskraam gehad, niet ongesteld geweest en nu weer positief getest! De verloskundige gaf aan te rekenen vanaf de dag dat ik begon met vloeien van de miskraam. Hou er wel rekening mee dat het bij de (termijn)echo kan blijken dat je korter zwanger bent dan die berekening, omdat je niet exact weet hoe je cyclus de afgelopen maand verlopen is.

één maand geleden

Gefeliciteerd allemaal! ✨ Ik had vanmorgen de positieve test voor ons tweede wondertje in handen 🥰 We hebben een dochter van net 1 jaar. Ik ben nu 5 weken zwanger en de uitgerekende datum is rond 30 juni (eigen berekening). Wel spannend weer hoor!

één maand geleden

Reactie op Ilmawi10

Gefeliciteerd allemaal! ✨ Ik had vanmorgen de positieve test voor ons tweed ...
Hoe bereken je hoever je bent? En met een onregelmatig cyclus?