22 Reacties

18 dagen geleden

Ja, ik! 🙋🏼‍♀️ Wij hebben de punctie al gehad in augustus maar door overstimulatie en ligt ohss toen geen terugplaatsing gehad. Op 23 oktober wel en nu 5 weken zwanger 🤗 Heel onwerkelijk, maar ook enorm blij! Hoe ver ben jij nu?

18 dagen geleden

Jupp hier ook door ivf

17 dagen geleden

Reactie op rubki942

Ja, ik! 🙋🏼‍♀️ Wij hebben de punctie al gehad in augustus maar door overs ...
Wat leuk! Ik heb ook een TP op 23 okt gehad van een 5 dus cryo en ook zwanger!

17 dagen geleden

22 oktober terugplaatsing gehad van een 5daagse embryo, 1 november positief getest! Dit was voor ons de 12e terugplaatsing, zo spannend allemaal!

17 dagen geleden

Wat leuk! Ik heb ook een TP op 23 okt gehad van een 5 dus cryo en ook zwang ...
Wat leuk! Dan staat de uitgerekende datum ook op 11/7 neem ik aan? Wanneer heb je de eerste echo?

17 dagen geleden

Zo leuk en fijn om mensen te ontmoeten in hetzelfde schuitje. Hier ook 19 oktober een tp van een cryo gehad en 20-11 eerste echo. Volgens Freya site, 7-7-25 uitgerekend. Spannend en dat wachten op die echo is wel een opgave zeg😅😃☺️

17 dagen geleden

Ik heb ook positief getest na IVF. 20 oktober punctie, 23 oktober terugplaatsing. Toevallig zoveel op de zelfde datum! Alleen heb ik een 3-daagse terugplaatsing. Super spannend, ik merk dat ik veel spanning voel richting de eerste echo (ingepland op 28 november). Hopelijk blijft alles goed gaan voor iedereen! 🍀

17 dagen geleden

Reactie op Linnea

Ik heb ook positief getest na IVF. 20 oktober punctie, 23 oktober terugplaa ...
Gefeliciteerd! Wat leuk ik heb ook 28 november de eerste echo! Ik merk dat ik er redelijk rustig onder ben, en een heel goed gevoel over heb. Maar kan niet wachten tot de 28e want je wil toch die zekerheid ofzo.

17 dagen geleden

Reactie op ActiverendeKlank948189

Zo leuk en fijn om mensen te ontmoeten in hetzelfde schuitje. Hier ook 19 o ...
Ja spannend hè! En lijkt ook langzamer te gaan, de tijd 😂

17 dagen geleden

Reactie op rubki942

Wat leuk! Dan staat de uitgerekende datum ook op 11/7 neem ik aan? Wannee ...
Zelf uitgerekend en kwam idd op de 11e uit. Echo wordt nog ingepland, ben op vakantie dus maandag en woensdag een bloedtest

17 dagen geleden

Zelf uitgerekend en kwam idd op de 11e uit. Echo wordt nog ingepland, ben o ...
Wat heerlijk op vakantie! Geniet ervan! Ah oké, wij hebben geen bloedtest. Eerste echo bij de kliniek is 28 november en dan 5 december bij de verloskundig. 🤗

17 dagen geleden

Officieel mogen wij zondag pas testen. Maar vanmorgen toch al getest. 23-10 punctie en 26-10 TP van ICSI. Test vanmorgen was positief! Zo ongelooflijk want heb echt nog nergens last van!! Spannend.....

17 dagen geleden

Reactie op rubki942

Ja, ik! 🙋🏼‍♀️ Wij hebben de punctie al gehad in augustus maar door overs ...
Gefeliciteerd🥳 Volgens de site van freya 5+2. Ik heb 21 november de eerste echo in het ziekenhuis. Hoewel ik weet dat er nog van alles mis kan gaan heb ik er gewoon een enorm goed gevoel bij op de een of andere manier🥰

16 dagen geleden

Reactie op ConstructieveDolfijn952992

Gefeliciteerd🥳 Volgens de site van freya 5+2. Ik heb 21 november de eerste ...
Dankjewel! Jij ook! Wat spannend! Ik begrijp je helemaal! Ik heb zo’n zelfde gevoel, en dat werkt denk ik goed voor een positieve mindset 😊

15 dagen geleden

Wat mooi dames! Hier ook met ivf/icsi zwanger geworden. Uitgerekend 14-7. 27 november eerste echo. Laten we hopen dat iedereen een mooie eerste echo heeft!🙏🤞

12 dagen geleden

Zijn er hier ook vrouwen die utrogestan gebruiken? Hebben jullie nog tips? Ik vind het echt vies spul en loop hele dagen met een inlegkruisje in, en dat voelt ook niet heel fris.

12 dagen geleden

Reactie op rubki942

Zijn er hier ook vrouwen die utrogestan gebruiken? Hebben jullie nog tips? ...
Ja hier ook! En gebruik ook inegkruisjes… vind het niet echt fris voelen maar het is voor het goeie doel denk ik dan maar.

12 dagen geleden

Reactie op rubki942

Zijn er hier ook vrouwen die utrogestan gebruiken? Hebben jullie nog tips? ...
Gebruik ik ook en ook inderdaad inlegkruisjes. Het is niet anders. Even doorbijten....

12 dagen geleden

Ik ook via isci/ivf… 4de terugplaatsing van 5dagen oude embryo op 4 november… sinds gisteren een positieve test…

12 dagen geleden

Reactie op zwangerenzo

Ja hier ook! En gebruik ook inegkruisjes… vind het niet echt fris voelen ma ...
Dat is het zeker! Blijven doorbikkelen dan maar 🫣