20 Reacties

15 dagen geleden

Ik had op 10 dpo mijn eerste positieve test

15 dagen geleden

Ik had met 8 dpo een lichte streep. Gisteren met 12 dpo echt een duidelijke!

15 dagen geleden

Als je vandaag negatief test dan is de bloeding van vorige week niet van de innestelling geweest want dan had je al een paar dagen positief moeten testen. Maar misschien was het juist een kleine bloeding tijdens je ovulatie? Er is natuurlijk nog altijd kans zolang je niet ongesteld wordt, ik ga voor je duimen馃

15 dagen geleden

Ik testte en week voor mijn gemiste menstruatie positief

15 dagen geleden

3dg voor mijn gemiste menstruatie had ik een positieve test, wel een hele lichte streep, maar een streep is een streep = dus positief

15 dagen geleden

Hoi dames, Gisteren er achter gekomen dat ik zwanger ben, van ons eerste kindje! Het is allemaal nog zo nieuw, en onwerkelijk. Ik was een week over tijd en toen heb ik een test gedaan, uiteindelijk meerdere en alle 3 positief! En wat is dit een fijne app :)! Ook omdat wij nog even willen wachten met het naar buiten brengen, is het delen van ervaringen heel fijn hier.

15 dagen geleden

Ik weet niet precies wanneer mijn piek was, vorige week ma di of wo.. maar gister een positieve test! Dus 11 dagen na ovulatie als je dinsdag pakt.

12 dagen geleden

ik heb op 9 dpo een early test van clearblue gedaan. ik testte voorgaande zwangerschappen altijd negatief of heel licht positief op de dag dat ik ongesteld moest worden, pas 2/3 dagen later test ik positief. het kan zijn dat je ovulatie later was!

12 dagen geleden

Op 9 dpo in de avond een positieve test (de easy@home) oploop tot dusverre! Laatste 2 testen + action is vandaag 11 dpo

12 dagen geleden

Wat denken jullie?

12 dagen geleden

Wat denken jullie?
Ik zie iets. Maar je moet het zelf kunnen zien zonder het venster open te maken. Nu is hij namelijk ongeldig.

12 dagen geleden

Reactie op Bysaa

Ik zie iets. Maar je moet het zelf kunnen zien zonder het venster open te m ...
Deze had ik ook

12 dagen geleden

Ik heb 3e nod positief getest met duidelijke plusje

12 dagen geleden

Deze had ik ook
Hier zie ik niks, sorry. Wanneer is je nod?

12 dagen geleden

Ik teste 1 dag overtijd heel licht positief, 2 dagen later pas echt duidelijk

12 dagen geleden

Mijn test was pas op m'n nod positief. Heb ook wel zelf 2 a 3 dagen daarvoor m'n innesteling gevoeld.

12 dagen geleden

Reactie op Bysaa

Hier zie ik niks, sorry. Wanneer is je nod?
En deze? Over 3-4 dagen. Ik ben heel onregelmatig

12 dagen geleden

En deze? Over 3-4 dagen. Ik ben heel onregelmatig
Het forum maakt de testen heel onduidelijk馃槩 deze zijn allemaal binnen afleestijd

12 dagen geleden

11 dpo . 9 dpo nog negatief.