11 Reacties

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde, een drama! 😭😭

2 jaar geleden

Peuter pubertijd. Even doorbijten! Aanhouder wint. Dus niet gelijk aan toegeven. En ze moet de aandacht nu verdelen. Blijven praten en uitleggen wat je aan het doen bent.

2 jaar geleden

Reactie op Nikki Doris

Peuter pubertijd. Even doorbijten! Aanhouder wint. Dus niet gelijk aan toeg ...
Pfff jaa we proberen gewoon consequent te blijven maar ze roept ook bang bang. Weet niet waar ze precies bang voor is.. ging voorheen altijd prima. Ik heb t idee dat ze ‘bang’ gewoon gebruikt als smoes om mee te komen naar ons bed. Zo lastigg!!

2 jaar geleden

Reactie op IsmayLinnenkamp

Hier precies hetzelfde, een drama! 😭😭
😭😭 goodluck!! Het vreet echt energie! Echt pittig

2 jaar geleden

Ja altijd lastig natuurlijk. Maar dat kan het ook zijn. Dat ze opeens realiseren dat ze “alleen” in de kamer liggen. Maar je kan niet veel doen dan blijven uitleggen en eventueel nachtlampje aan doen. Hielp bij ons ook.

2 jaar geleden

Hier ook zo eentje, vorige week was ze zelfs zo boos dat ze met haar hoofd tegen haar bedje heeft staan bonken met als gevolg een buil en blauwe plek op haar voorhoofd 😯 Een 3-tal maanden geleden net hetzelfde meegemaakt en toen op advies van de kinderarts strikte routine toegepast (eten, bad, slapen) op dagelijks zelfde tijdstip en nadat ze in bed lag om de 5 min er bij gaan om te troosten tot wanneer ze sliep. Eerste avond heeft ze 1u40 min geweend, de tweede avond 20 min en daarna nog 3 avonden 1 keer moeten teruggaan. Daarna sliep ze terug perfect. Nu is het net na onze vakantie (langer mogen opblijven, slapen in andere omgeving, routine beetje weg en ze is ook ziek geweest) dat ze opnieuw moeilijk naar bed gaat dus ik pas opnieuw dezelfde techniek toe en het begint te beteren, vorige week opnieuw 1u30 min, vandaag nog kleine 5 min. Het is heel lastig om niet toe te geven en ze terug uit bed te halen maar ze is zo pienter dat ze dat weet voor de volgende keer en ik dan dubbel zo lang bezig zou zijn. Ze is recent ziek geweest waardoor ze ook slecht sliep maar dan vind ik het lastiger om haar alleen te laten dus mama bij haar geslapen en toen ze genezen was en ik haar terug in haar eigen bed wou leggen om te slapen was ze al "mama bed hier" aan het roepen toen ik haar naar haar kamer bracht 😂 Ongelofelijk hoe snel ze iets doorhebben!

2 jaar geleden

Reactie op trotsemams

😭😭 goodluck!! Het vreet echt energie! Echt pittig
Jij ook! 😊

VRIEND

2 jaar geleden

Hoor en lees er veel over.. hier is het nog stilte voor de storm, ben alvast de tips mee aan het lezen voor de dag dat de hel hier ook weer los breekt🥴🥵🧟‍♂️

2 jaar geleden

Peuters hè 🙈ik merk wel dat het hier enigszins helpt om een vast bedritme te hebben met een paar leuke dingen (zelf speen uitzoeken, boekje lezen, eerst zelf tanden poetsen en dan wij) ..als hij niet zelf mee gaat mag hij die leuke dingen niet doen. Na 5x die consequentie te hebben gegeven werkt ie nu wel mee, maar leuk word het nooit Volgensmij 😅

2 jaar geleden

Wij zeggen niet wenen he mama is niet nodig mama is hier bij jou en wil je nog graag een boekje lezen. Eventueel vragen of ze een lampje aan wilt. Wij hebben hier vanaf haar geboorte een walvis met lichtjes en muziek deze staat ook elke nacht op is hier een groot succes

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu?