15 Reacties

2 jaar geleden

Die van ons eet gewoon alles, als wij toevallig frietjes hebben eet ze frietjes en pizza vind ze ook prima. Hier krijgt ze niets anders dan wat we zelf eten.

2 jaar geleden

Hier eet hij ook gewoon wat de pot schaft. Als hij het niet wil dan heeft hij pech.

2 jaar geleden

Haha sorry maar hier eet ie ook wat de pot schaft. Mijn vraag was of iemand ideetjes hebben voot avondeten in weekend. Toen we nog geen kindje hadden deden we meestal makkelijk maar ook ongezond en dat wil ik liever niet voor m'n kindje. Vanavond bijv pasta pesto gegeten. Eet ie dan ook gwn mee

2 jaar geleden

Bijvoorbeeld zoete aardappel partjes in de oven met olijfolie, paprika poeder en rozemarijn, een (zelfgemaakte) burger ofzo en een groente die iedereen lekker vind? Toch nog een beetje comfie food en toch nog gezond...

2 jaar geleden

Onze dochter eet i.p. hetzelfde als ons, indien wij bijv vette hap nemen geven we haar een potje.

2 jaar geleden

Ik heb altijd wat groenten in de vriezer (spinazie of pompoen of iets dergelijks) en wat vlees (gourmetmini's) of vissticks, een aardappel erbij. Als wij iets pittigs eten of later heb ik dat zo klaar gemaakt.

2 jaar geleden

Spinazie ovenschotel doet het heel goed hier! 1 laag gehakt, ui en paprika 1 laag spinazie a la crème 1 laag aardappelpuree En voor jezelf geraspte kaas

2 jaar geleden

Ennn kip siam met appel, sperziebonen, paprika en ui vind ze heeeeerlijk

2 jaar geleden

Zalmburgers Zalm, ui, basilicum en citroensap in de blender doen dan door de paneermeel halen en hier burgers van maken en bakken Oke zal nu ophouden 🤣🤣😅

2 jaar geleden

Reactie op Snuit

Haha sorry maar hier eet ie ook wat de pot schaft. Mijn vraag was of iemand ...
Ik Vries door de week nog wel eens restjes van aardappel groente vlees in, dit haal ik in het weekend indien nodig uit de vriezer

2 jaar geleden

Reactie op sadaf28

Zalmburgers Zalm, ui, basilicum en citroensap in de blender doen dan door d ...
Haha heb die kip siam gemaakt. Was een succes! Thankss

2 jaar geleden

Reactie op Snuit

Haha heb die kip siam gemaakt. Was een succes! Thankss
Wat leuk om te lezen hee, fijn dat mijn slapeloze nachten toch iemand kunnen helpen🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Hier nog een iraans gerecht wat het heel goed doet hier Rijst Gehakt met ui paprika en kleine blokjes courgette Dan doe je blokjes gepelde tomaat (uit blik) erin en strooi je er veel kaneel poeder doorheen super lekker en makkelijk!

2 jaar geleden

Eet met de pot mee. Geen zakjes en pakjes meer vanwege het zout en als we patat eten krijgt ie wel wat anders/bakje uit de vriezer.

2 jaar geleden

Wij eten in het weekend heel vaak soep met brood! Of bananenpannenkoek erbij voor m'n zoon. Soep vindt ie heerlijk. Uit zo'n verspakket of ook wel eens wat voorgesneden is en alleen gekookt en geblenderd hoeft te worden