50 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op YvOnnnek
Geweldig hier ook. Zelfde verhaal! Ik heb het alleen met het strijkijzer, a ...
Eens heel goed nadenken wat er gebeurt bv tijdstip of hoe jij er zelf aan begint, het is stom maar mss klik je je strijkplank open en maakt die een geluid dat ze afschuwlijk vind ofzo , mss ga je douche en ben je al zo gespannen voor die douche door je vorige ervaring .
En voor de kort door de bocht opmerking vrouw jou kindje en jik kunnen mss wel een goede ochtendwandeling gebruiken in de ochtend en een massage ...
4 jaar geleden
Onze zoon is nu 9 weken, en begin nu meer tijd voor mijzelf te krijgen. Ik heb weken lang hetzelfde gevoel gehad!! Hoe kun je ooit nog iets doen met een kleine erbij?? Ben beter gaan plannen en hij slaapt nu regelmatiger en beter, en daar pas ik mijn schema op aan. Er komt een periode dat hij regelmatiger wordt en dat je weet wanneer je wat kunt doen. En neem zéker tijd voor jezelf dmv een middagje/avondje weg met vriendinnen oid, en je man blijft thuis. Dan voel je je echt dagen weer beter! Geloof me! Succes met de kleine!
4 jaar geleden
Ja ik herken het ook! Vind het mega zwaar, maar toch ook schattig en lief allemaal. Douchen doen wij ‘s avonds, zodat ik dat overdag niet hoef te doen. Ik probeer wel echt ook zelf te eten en er leuk uit te zien, dan moet meneertje maar eventjes wachten. Dat gaat gelukkig steeds beter! En verder... Ik hoop maar dat we snel een ritme te pakken hebben zodat we weer samen lekker kunnen eten, tegelijk naar bed kunnen, en tot die tijd is het aanpoten.
4 jaar geleden
Ik vind het heel dubbel, aan de ene kant vind ik het heel pittig omdat je je compleet moet aanpassen aan een kleine en ik zo megaslecht ben in thuiszitten. Aan de andere kant verveel ik me kapot (de kleine is 10 weken en redelijk 'makkelijk'). Ik heb tijd te over vaak en weet niet wat ik met mn tijd moet...
4 jaar geleden
Reactie op basjanine2018
Ik vind het heel dubbel, aan de ene kant vind ik het heel pittig omdat je j ...
Dit herken ik ook wel van de 1e keer ja! Vind het met de 2e nu wel gezelliger thuis, nu ik er al 1 van 2 jaar heb rondlopen 😉 Minder eenzaam!