5 Reacties
3 jaar geleden
Ik lees mee, heb hier ook al uit reactie 2 keer een pats op der luier gegeven.. Waar ze van schrok
Maar mama schrok nog harder denk. 2 keer in mijn nek gebeten 😵. En die kleine tandjes doen pijn. Heb niet het idee dat ze het expres deed. Maar tandjes stonden er wel diep in... Dus tips welkom👌
3 jaar geleden
Onze dochter bijt ook af en toe tijdens stoeien/spelen. Ik denk dat dit ook niet expres is. Ze vindt het ook erg leuk om op m'n arm te blazen zodat er een scheetgeluidje ontstaat zeg maar, dus ik zeg nu elke keer als ze begint te bijten dat dat niet mag maar wel blazen, en dan gaat ze daar mee verder. Ik heb nog niet het idee dat het nu echt minder wordt, maar ze houdt er in ieder geval dan wel weer snel mee op.
3 jaar geleden
Reactie op LiCo
Onze dochter bijt ook af en toe tijdens stoeien/spelen. Ik denk dat dit ook ...
Dat deed hij toen hij kleiner was ook.. maar nu doet hij net of hij in een appel bijt😅 hij pakt met 2 handjes beet, het lijkt eerst alsof hij wil kroelen, en dan mond open alsof hij wil kussen, en dan ineens is het net een krokodil (zo noem ik het maar 😅)
3 jaar geleden
Ik corrigeer het altijd vrij streng. Hij moet nog leren dat het niet kan en ik wil dat hij die grens goed weet, express of niet!
Verder geen tips!