16 Reacties
2 jaar geleden
Hoihoi, zolang het niet gepaard gaat met erge buikpijn of krampen, zou ik me er niet heel veel zorgen over maken. Ik heb zelf bij alle vier de zwangerschappen bloedverlies gehad. Misschien heb je vandaag een drukke dag gehad of heb je iets zwaars opgetild. Maar ook kan het helemaal hormonaal zijn. Ik zou rust nemen en positief blijven. Misschien dat als je de verloskundige belt dat zij jou misschien kan geruststellen. Ik hoop dat ik je een beetje gerust gesteld heb en ik hoop dat alles goed gaat. Dikke knuffel!
2 jaar geleden
Reactie op Kiki1993
Hoihoi, zolang het niet gepaard gaat met erge buikpijn of krampen, zou ik m ...
Wat lief van je.
Ik heb inderdaad zwaar moeten tillen vandaag op werk, want tja ze weten nog niet dat ik zwanger ben..
Ik heb wel een beetje z'n zeurende ongesteldheid pijn..
Ik wou mij morgen met aanmelden bij een verloskundige dus als ik nu wil bellen kan ik alleen maar het spoednummer bellen
2 jaar geleden
Ik denk dat het door het zware tillen komt. Probeer zoveel rust te nemen nu en morgen gewoon even bellen. Dan kunnen ze je misschien gerust stellen. Die zeurende ongesteldheid pijn kan ook komen doordat je baarmoeder groter wordt. Als je het fijn vind,mag je me ook wel een bericht sturen als je een vraag hebt of even je hart wilt luchten.
2 jaar geleden
Ik heb het ook gehad 3 dagen best flink. Bij mij ging het gepaard met snachts hele heftige buikkrampen, maar ik werkte toen ook in de zorg(veel agressie en druk) ik was er heilig van overtuigd dat het mis zou gaan.. uiteindelijk toch een gezonde zoon op de wereld gezet die inmiddels 2,5 is. Het zegt niks en inderdaad zolang er geen stolsels en pijn bij zit of juist helemaal niks voelen en je niet meer zwanger voelen...dat ken ik namelijk ook.. zal het goed zitten en is het alsnog iets waar jij je zorgen om maakt...?? Gewoon de verloskundige bellen! Je hoeft niet al ingeschreven te staan om advies e.d. te krijgen
2 jaar geleden
Reactie op ElisePL
Ik heb het ook gehad 3 dagen best flink. Bij mij ging het gepaard met snach ...
Wat fijn dat je een gezonde zoon hebt!!
Ik heb inderdaad geen stolsels maar wel beetje ongesteldheid pijn ook in onderug z'n zeurende pijn.
Geen steken.
Wat bedoel je met niet meer zwanger voelen?
2 jaar geleden
Reactie op Kiki1993
Ik denk dat het door het zware tillen komt. Probeer zoveel rust te nemen nu ...
Hoe kan ik je een berichtje sturen?
2 jaar geleden
Reactie op Eenanderenaam
Hoe kan ik je een berichtje sturen?
Ik heb het geaccepteerd maar ik weet niet hoe ik je een berichtje kan sturen
2 jaar geleden
Ik ga zo de verloskundige bellen, helaas nog steeds bloedingen
Let op foto